tromaktiko: Καταγγελία προς Πλαίσιο

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Καταγγελία προς Πλαίσιο



Έχω ένα laptop Τurbo-X Maestro MN93-432 (κατασκευής Πλαισίου) αγορασμένο από το Πλαίσιο της Καλλιθέας τον Αύγουστο του 2008 προς 1.100€ .Τον Αυγουστο του 2010 (ακριβώς 2 χρόνια από την αγορά του και ενώ στο συγκεκριμένο μοντέλο έδιναν μόνο 1 χρόνο εγγύηση...) απλά σταμάτησε να λειτουργεί.Ο νεαρός στο service του Πλαισίου στο υποκατάστημα της Καλλιθέας με ενημέρωσε τηλεφωνικά μετά από ακριβώς 1μιση ώρα από την στιγμή που του το παρέδωσα για επισκευή (oύτε που πρόλαβε να το δει δηλαδή...) οτι πρόκειται για βλάβη της μητρικής πλακέτας (motherboard) και οτι η αντικατάστασή της κοστίζει 400,00€ !!! συνεπώς καλό θα ήταν να αγοράσω νέο laptop...!
Το συγκεκριμένο μοντέλο το είχα για επαγγελματική χρήση και είχε εντός του αρχιτεκτονικά σχέδια 2 ετών τα οποία με ενημέρωσε οτι δεν θα ήταν σε θέση να τα ανακτήσει από τον σκληρό του δίσκο καθώς εγώ χρησιμοποιούσα password για τα windows (!!!!) , πράγμα που δεν ευσταθεί ούτε κατά διάνοια.
Υποπτευόμενος την ασχετοσύνη ή την απροθυμία εξυπηρέτησης κατέφυγα και στο Πλαίσιο του Athens Heart (Ταύρος), οι οποίοι έστειλαν το μηχάνημα στα κεντρικά τους και το επισκεύασαν με μόλις 60,0¤ !!! αφού όπως με ενημέρωσαν η βλάβη ήταν απλά στην πλακέτα τροφοδοσίας την οποία και αντικατέστησαν.
Φαίνεται έτσι ο αντιεπαγγελματισμός και η εκ του πονηρού τακτική κάποιων υποκαταστημάτων (ή απλά υπαλλήλων) να μην ασχολούνται με βλάβες, ενημερώνοντας ψευδώς για τεράστια κόστη επισκευής με σκοπό την εξαπάτηση των καταναλωτών και την αγορά νέων μηχανημάτων.
Ελπίζω η διοίκηση της επιχείρησης να λάβει γνώση κάποτε αυτής της τακτικής που είναι πολύ προσφιλής, στο υποκατάστημα της Καλλιθέας τουλάχιστον, και να προβεί σε ενέργειες.
Σημ: Τα ακριβή έγγραφα στοιχεία όσων παραθέτω είναι στην διάθεση κάθε σχετικού ενδιαφερόμενου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!