tromaktiko: ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΑΔΙΑ

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΑΔΙΑ



Είμαι 44 χρονών και εδώ και πέντε χρόνια περίπου αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω όπως και φέτος στο μαραθώνιο.
Σήμερα Κυριακή 24 Οκτωβρίου έκανα προπόνηση στους χώρους του ΟΑΚΑ. Τρέχοντας περιφερειακά στους δρόμους του ΟΑΚΑ και ευρισκόμενος 300 μέτρα μετά τον σταθμό ΕΙΡΗΝΗ βρέθηκα έξω από το στίβο του ΟΑΚΑ. Η πόρτα ήταν ανοιχτή και μπήκα τρέχοντας κατευθυνόμενος στο στίβο. Στο κουβούκλιο του φύλακα βρικόταν ένας υπάλληλος ο οποίος απασχολούνταν με το ΛΑΠΤΟΠ του και μου απαγόρευσε την είσοδο. Στον στίβο δεν βρισκόταν ούτε ένας αθλητής. Τον παρακάλεσα να με αφήσει για μισή ώρα άλλα μου απάντησε ότι ανα με δουν άλλοι ερασιτέχνες αθλητές θα έρθουν και αυτοί. Τέλος μου είπε ότι ο στίβος είναι μόνο για τους αθλητές του ΣΕΓΑΣ. Έφυγα και συνέχισα την προπόνησή μου στους δρόμους περιφερειακά του ΟΑΚΑ. Όμως κύριοι υπεύθυνοι εσείς δεν μας μιλάγατε για ανοιχτά στάδια; Με ποιον λεφτά φτιάχτηκαν όλα αυτά;Επίσης στο Αγιο Κοσμά που προπονούνται οι αθλητές του ΣΕΓΑΣ ο στίβος είναι ανοιχτός για τους ερασιτέχνες αθλητές. Τ ο παρόν παράπονο το αφιερώνω σε όλους τους ερασιτέχνες αθλητές οι οποίοι αποτελούν τον πραγματικό και όχι ντο παρισμένο αθλητισμό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!