Η μεγάλη πληγή που εκεί πρέπει να εστιάσουμε όλες οι πλευρές είναι η έλειψη οδηγών. Δώστε λίγη προσοχή εδώ: Τα τελευταία χρόνια δεν έχουν γίνει προσλήψεις ενώ πολλοί οδηγοί βγαίνουν σε σύνταξη. έτσι φτάσαμε να έχουμε ανάγκη τουλάχιστον από 1200 οδηγούς!!! Για να μπορέσουν να καλυφθούν τα κενά των βαρδιών η ΕΘΕΛ ζητάει από τους οδηγούς να εργάζονται την ημέρα που έχουν ρεπό. Ακόμη και έτσι βέβαια οι ελέιψεις είναι μεγάλες και πολλά δρομολόγια χάνονται. Όταν όμως εργάζομαι στο ρεπό μου πληρώνομαι υπερωριακά, δηλαδή περισσότερα έξοδα για την επιχείρηση από ότι αν προσελάμβανε έναν οδηγό. Απότέλεσμα: Εφόσον τέλος του μήνα η μισθοδοσία μου δεν είναι για 22 μέρες αλλά για 25ή 28 ή και 30 φυσικό είναι να φαίνονται και οι αποδοχές μου αυξημένες ανάλογα, ειδικά οι μικτές γιατί στις καθαρές πέφτει ο πέλεκυς της εφορίας. Λύση απλούστατη: Αντί η ΕΘΕΛ να πληρώνει 500 μεροκάματα την ημέρα υπερωριακά σε οδηγούς που εργάζονται στο ρεπό τους, προσλαμβάνει 1000 άτομα που θα της στοιχίζουν σχεδόν το ίδιο!!! 1000 άνεργοι λιγότεροι και καλύτερο συγκοινωνιακό έργο (αφού θα κλείσουν οι τρύπες που υπάρχουν σήμερα στα δρομολόγια) γεγονός που με τη σειρά του θα φέρει περισσότερες εισπράξεις. Απλά πράγματα που για τους πολιτικάντηδες όμως φαντάζουν ...εξωγήινα. Ίσως επειδή η εντολή που έχουν πάρει είναι να γκρεμίσουν και όχι να χτίσουν...
ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ