tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Δεν ήμουν ρατσιστής. Έγινα

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ Δεν ήμουν ρατσιστής. Έγινα



Ήμουν εξ'αρχής ρατσιστής και μέρα με τη μέρα γίνομαι περισσότερο....Απορώ που τα βρίσκετε και τα λέτε εσείς που δηλώνετε αντιρατσιστές....Αυτές οι αντιλήψεις σας μας έφεραν στην κατάσταση που βρισκόμαστε και η ταση σας προς τη ''μόδα'' του αριστερισμού....
Δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια...Εγώ ΔΕΝ γουστάρω να μπαίνω στο λεοφωρείο και να βρωμάνε!Δεν γουστάρω να ζητιανεύουν στους δρόμους και να με κοιτάνε με τσαμπουκα, Δεν γουστάρω σε κάθε βαγόνι ! του μετρό και του ηλεκτρικού να ακούω για το παιδί τους που έχει καρκίνο και τα 7 αδερφακια του που δεν έχουν να φάνε...Δεν γουστάρω να διασχίζω την Πατησίων και κάθε φορά που βλέπω Έλληνα να κάνω το σταυρό μου...Παλαιότερα ίσως και να έδινα κάποια βοήθεια όταν μπορούσα..Πλέον ούτε δεκάλεπτο δεν δίνω σε κανεναν..Οι μόνοι που ''συμπαθώ'' περισσότερο είναι οι μαύροι..Μπορεί να αραδιάζουν στα πεζοδρόμια την πραμάτεια τους και να πουλάνε ΠΑΡΑΝΟΜΑ όμως δεν έχω δει κανέναν να ζητιανεύει να απειλεί να β΄ριζει κλπ...Και τσιγάρο που μου ζητάνε καμιά φÎ! �ρά, μου το ζητάνε με ευγένεια...Βέβ! αια Î �εν λέω πως οι Έλληνες είναι καλύτεροι απο τους Αλβανοπακιστανοαφρικανοαλγερινο κλπ κλπ κλπ όμως με τους Έλληνες σαν Έλληνας κι εγώ, έχω ευτυχώς ή δυστυχώς, τα ίδια μυαλά, τις ίδιες αντιλήψεις τα ίδια ελαττωματα...Είμαι ρατσιστής και δεν το κρύβω, εύχομαι να φύγουν όλοι αυτοί κάποια στιγμη από την Ελλάδα ειτε με το καλό είτε με το άγριο ... Προς το παρον κάνουμε υπομονή που μας έχουν πάρει τις δουλειές μας , τα σπίτια μας, τον αέρα μας , την καθαριότητα μας , ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ, αλλά όχι για πολύ...Και αν γυρίσει το κεφάλι μας δεν θα ξέρει ποιος απο αυτού! ς να πρωτοφύγει ...ΚΑι αν όλοι μέχρι τότε έχουν γίνει αντιρατσιστές και τους έχουν αφομοιώσει δίπλα τους, εγώ θα είμαι εδώ με τις ίδιες αντιλήψεις και θα τους διώξω μόνος μου...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!