tromaktiko: ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΒΑΝΟΥ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΒΑΝΟΥ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ



ΧΙΟΣ σημερα ειχα την ατυχια να παραστω στο εξης περιστατικο. Εξω απο το σουπερ μαρκετ στο Βεροπουλο (που ειναι στο αεροδρομειο της Χιου)...
ενα ατομο με ειδικες αναγκες παει να παρκαρει σε θεση που υπαρχει (ειδικα για αυτα τα ατομα) ξαφνικα καποιο αλλο αυτοκινητο του παιρνει τη θεση, ο κυριος με ειδικες αναγκες βγαινει και του λεει μα κυριε εγω παω να παρκαρω και συ μου πηρες τη θεση, του δειχνει την ταυτοτητα οτι ειναι ατομο με ειδικες αναγκες (αλλωστε αυτο ηταν εμφανεστατο). Τι ηταν να το πει, αγριευει και παει να τον χτυπησει.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ ........

Του λεω σταματα εχεις αδικο οι θεσεις εδω ειναι για ατομα με ειδικες αναγκες, παρε το αυτοκινητο σου και ζητα συγγνωμη ΕΓΙΝΕ ΘΕΡΙΟ....
Μπαινω μεσα στο σουπερ ζητω απο μια υπαλληλο να ερθει ο υπευθυνος του καταστηματος τον ειδοποιησα μου λεει,περιμενω,τιποτα το ξαναλεω ,περιμενω .τιποτα το ξαναλεω ,και μου απαντα ο υπευθυνος εχει δουλεια (τις ειχα εξηγησει για ποιο θεμα τον ηθελα)
Στο διαστημα αυτο της αναμονης ο Αλβανος ειχε μπει μεσα στο σουπερ μαρκετ, καθως και ο κυριος (αφου του ειπα να αφησει το αυτοκινητο του μπροστα στην εισοδο του καταστηματος,δεν υπηρχε χωρος πουθενα αδειος λογω Σαββατου και ωρα 12 ενας χαμος απο αυτοκινητα....

Ξαφνικα βλεπω το ατομο με τις ειδικες αναγκες, να φωναζει που ειναι η κυρια , βγαινω εξω και τον βλεπω σε εντρομη κατασταση, μου λεει οτι ο Αλβανος μεσα του ξανακανε επιθεση, ξαναπαω στην υπαλληλο .ζητω τον υπευθηνο. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

Βγαινω εξω και βλεπω τον Αλβανο να ξανακανει επιθεση στον ανθρωπο

Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ
Τωρα θα καλεσω την αστυνομια του λεω ,εισαι θρασυς και δεν εχεις σεβασμο, ετσι και εκανα,
βλεποντας οτι το εκανα ,αρχισε τα παρακαλια, δεν ηξερα μου ελεγε, ξενος ειμαι
καλα ξενος εισαι, του απαντω τα σηματα δεν τα ξερεις?
οδηγος εισαι αρχισε τα συγγνωμη και φιλαγε τον ανθρωπο

Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΑΓΚΙΑ
Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
ΑΠΟ ΦΟΒΟ?
ΑΠΟ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ?
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ.....

ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΙΩΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ
ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ............
ΔΕΝ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!