tromaktiko: Μαραντόνα: «Θέλω Πρέμιερ Λιγκ!»

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μαραντόνα: «Θέλω Πρέμιερ Λιγκ!»



Έτοιμος να επιστρέψει στους πάγκους είναι ο μεγάλος Ντιέγκο Μαραντόνα. Ο Αργεντινός θρύλος, αποκάλυψε σε συνέντευξή του, πως θα τον ενδιέφερε πολύ να δουλέψει σε ομάδα από το αγγλικό πρωτάθλημα.

Ο «Ντιεγκίτο» σε δηλώσεις του στο Sky Sports τόνισε: «Θα ήθελα να προπονήσω ομάδα από την Πρέμιερ Λιγκ. Υπάρχουν πολύ καλές ομάδες, υψηλό επίπεδο και εξαιρετικοί ποδοσφαιριστές. Το μόνο πρόβλημα είναι πως όσες ομάδες μου αρέσουν, έχουν καλούς τεχνικούς. Βέβαια, αν έρθει κάποια πρόταση, θα την δεχτώ». Το όνομα του Μαραντόνα έχει ακουστεί για πολλούς συλλόγους, με τελευταίο αυτό της Άστον Βίλα. Για την εμπειρία της εθνικής Αργεντινής, υποστήριξε: «Κάποια μέρα θα επιστρέψω, το ξέρω πως είναι η μοίρα μου. Μου πήραν τη θέση στην εθνική πολύ άδικα. Γι’ αυτούς που το έκαναν δεν έχω να πω κάτι. Έχω πολύ καλή διάθεση και δεν θέλω να την χαλάσω για κάποιους που δεν αξίζουν».
http://www.gazzetta.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!