. Έκανα αίτηση αμφισβήτησης, ώστε να μάθω τι έγινε και γιατί. Η απάντηση που ήρθε έλεγε πως έγινε τεχνικός έλεγχος και το αποτέλεσμα δείχνει πως ο λογαριασμός είναι σωστός.Κανένας δεν με ενημέρωσε γιατί χρεώθηκα 150 ευρώ για 1GB, ή τι λάθος μπ! ορεί να έγινε με τη διαχείριση κλήσεων που έδειχνε άλλον αριθμό δεδομένων. Συνεπώς είμαι υποχρεωμένη να το πληρώσω, χωρίς να ξέρω το λόγο. Ευτυχώς που σε 2 μήνες λήγει το συμβόλαιό μου και, φυσικά δεν πρόκειται να το ανανεώσω!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ