Συμφωνώ για όσα έχετε αναφέρει και δεν κατηγόρησα σε καμία περίπτωση τα ΕΛΤΑ γενικά. Κατηγόρησα ένα συγκεκριμένο κατάστημα και μία συγκεκριμένη υπάλληλο. Σχετικά με το πιο πρόσφατο περιστατικό που ανέβασα και σας έκανε εντύπωση το 1 γραμμάριο, να σας ενημερώσω ότι αναγκάστηκα να πάω σε άλλο ταχυδρομίο στην Καλαμαριά, στο οποίο η ζυγαριά έδειξε 49 γραμμάρια και όχι 51 και η υπάλληλος το έβαλε στην κατηγορία των μικρών φακέλων όπως έπρεπε και όχι στα ογκώδη. Συνεπώς πλήρωσα 1,25 αντί για 2,25. Να θεωρήσω λοιπόν ότι σε κάποιο από τα δύο δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους σύμφωνα με εσάς? Ή μήπως να είναι πιο λογικό το ότι η υπάλληλος που καταγγέλω το πέταξε στη ζυγαριά δύο φορές τόσο γρήγορα που 'έπαιξε' το βάρος από 48 έως 51 γραμμάρια και δεν πρόλαβε να σταθεροποιηθεί, αλλά απεφάνθη με στόμφο ότι ήταν 51 γραμμάρια? Σίγουρα μιλάμε για γραμμάρια και σίγουρα θα πει κάποιος ότι κάθε ζυγαριά δε μπορεί να δείχνει το ίδιο, αλλά εσείς ξέρετε καλύτερα από εμένα ότι -εφόσον η υπάλληλος έκανε καλά και μου χρέωσε το 1 γραμμάριο- εάν επρόκειτο για δέμα 1000 γρ. για αποστολή σε χώρες εκτός Ε.Ε. και έβγαινε 1001 θα πήγαινε αυτομάτως στην κατηγορία των 1500 και θα πλήρωνα 17,55 ευρώ αντί 11,50. Μιλάμε για 6 ευρώ διαφορά. Επίσης επειδή αναφέρατε τις αποδείξεις, τις περισσότερες φορές που πήγα ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ παρά μόνο αν το ζητούσα εγώ (που το έκανα στο τέλος) ή αν ήταν συστημένο που υπάρχει και το tracking number επάνω. Μόνο το τελευταίο διάστημα επειδή προφανώς κάποιος τους έκανε σύσταση άρχισαν να δίνουν αποδείξεις από μόνοι τους (και μιλάω κυρίως για τη συγκεκριμένη υπάλληλο). Το ότι υπάρχει τιμοκατάλογος το γνωρίζω γιατί το ΕΨΑΞΑ και το ΖΗΤΗΣΑ. Ο περισσότερος κόσμος σας πληροφορώ ότι δεν έχει ιδέα για τις τιμές αποστολής γραμμάτων και δεμάτων, όπως δεν είχα κι εγώ πριν κατεβάσω τον κατάλογο από το site των ΕΛΤΑ.
Να επαναλάβω ακόμη μία φορά γιατί μάλλον παραλείψατε να διαβάσετε κάποια πράγματα στην καταγγελία μου, ότι υπάρχουν και δύο πολύ ευγενικές και αξιοπρεπείς υπάλληλοι στο κατάστημα και σε καμία περίπτωση δεν κατηγορώ τα ΕΛΤΑ στο σύνολό τους. Άλλωστε ο τίτλος της καταγγελίας μου ήταν για ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΛΤΑ. Η κυρία που αναφέρω έχει δημιουργήσει προβλήματα σε πολύ κόσμο που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο κατάστημα και όλοι κάνουν παράπονα για τον απότομο τρόπο που μιλάει και την αγένειά της συν τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω. Προφανώς και δεν έχω ανάγκη να βγάλω τα απωθημένα μου για να κάνω εντύπωση και είμαι πραγματικά αγανακτισμένη από την κατάσταση. Θα παρακαλούσα λοιπόν τον κύριο που απάντησε να μην θίγεται προσωπικά χωρίς λόγο και να μην γίνεται ειρωνικός, καθώς σέβομαι το γεγονός ότι δουλεύει 8άωρα για να ζήσει την οικογένειά του όπως σέβομαι και τους υπόλοιπους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ με τους οποίους δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά, η καταγγελία μου ήταν για συγκεκριμένο κατάστημα ΕΛΤΑ και για συγκεκριμένη υπάλληλο.