Κενά κενά κενά κενά, απογοητευτικές δυνατότητες για τον γενικότερο προγραμματισμό του σχολείου και φυσικά..κανείς δεν είναι υπεύθυνος για αυτό..! Πότε θα αποδοθούν ευθύνες σε αυτό τον τόπο;; Ακούγεται ‘γραφικό’; ..Δεν είναι.. Είναι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ-ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.
Και εσύ μας απογοητεύεις κυρα-Άννα;; και’ σύ; Οι πράξεις μένουν και μας συνοδεύουν. Κάνε το σωστό και η αναγνώριση θα έρθει σίγουρα, αργά ή γρήγορα. Δε μας λείπουν οι ‘δήθεν’ και οι ‘κάμποσοι’. Αυτοί που θα κάνουν ό,τι μπορούν καλύτερο μας λείπουν. Σε περιτριγυρίζει ένα στράτευμα από ικανά μυαλά, μερικοί εκ των οποίων είναι υποχρεωμένοι και ορκισμένοι να κάνουν το καλύτερο για την Παιδεία.. Είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη τέτοιου είδους καταστάσεις στα σχολεία;; Εδώ θα φανούν η διορατικότητα, η αποφασιστικότητα και τα ηγετικά προσόντα ‘υμών’ και των υφισταμένων σου.
Αν δε θες ή δε μπορείς, μπες στο ‘σορό’ των προκατόχων σου.-
ΥΓ: Υπάρχει πληθώρα πανεπιστημιακά κατηρτισμένων, εξειδικευμένων και φυσικά άνεργων καθηγητών ΠΕ 16.01 και ΠΕ 16.02 και τα μουσικά σχολεία ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ακόμη!! Πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο, όταν ήδη τα τελευταία χρόνια λειτουργούσαν -στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό τους- με ελάχιστες ελλείψεις σε προσωπικό, από την πρώτη μέρα;; Ψάξε και διόρθωσε πριν να είναι και για φέτος –και όχι μόνο- πολύ αργά. Σε παρακαλούμε.Γονέας και δάσκαλος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ