τις κοιτάξει πιο πριν και να αποφασίσει, αλλά, κλασσικη νοοτροπία ελληνάρα, θα πάρουμε, θα φάμε, και θα γκρινιάξουμε αργότερα. Οι σαλάτες είναι σε κοινή θέα, αν δεν σαρεσαν τα υλικά που είχε, να μην την έπαιρνες.
2ον, η ΑΝΕΚ δεν απαγορεύει το να πάρεις μαζί σου οτι φαι θές απο το σπίτι, σουβλάκια, burger ΟΤΙ θες. Δεν είναι αεροπλάνο.
Και σχετικά με τον ανταγωνιστή, την BlueStar δηλαδή, μπορείς κάλιστα να ταξιδέψεις με το διάσημο πλέον blue horizon. Άλλωστε σήμερα ήταν η τρίτη φορά που χαλάει η μια μηχανή και πλέει με την δευτερη μόνο. Τι μας λέει αυτό? 2 φορές την έφιαξαν πρόχειρα, η ι τρίτη είναι και η φαρμακερή, και θα χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για τη μη δρομολόγηση του πλοίου το χειμώνα; Όπως άλλωστε έχει γίνει και άλλες φορές στο παρελθόν.
Resume
Η Ανεκ είναι μια εταιρία, για την οποία η χανιώτες δεν θα έπρεπε να παραπονιούνται.
1. Για τις τιμές δες τιμοκατάλογο και αποφάσισε, και αν φας φθηνότερα στο πλοίο της Bluestar, ξαναγράψε μύνημα εδώ.
2. Για τον ανταγωνισμό να ξέρεις οτι Βρέξει χιονίσει η ανεκ θα έχει πλοία και στα 2 λιμάνια. Η blue star θα έχει ένα πλοίο και οι υπόλοιποι επιβάτες, θα ψάχνουν εισητήριο με ανεκ.
Όσο για τις τιμές που γκρινιάζουν οι χανιώτες, ας αναλογιστούν, οτι αν η γραμμή όλο το χρόνο είχε την κίνηση του καλοκαιριού, οι τιμές των εισητηρίων θα ήταν φθηνότερες
Τέλος, Αν δεν σας αρέσει η εταιρία, πηγαίνετε στον ανταγωνιστή. Τόσες φορές που έχουν έρθει άλλα πλοία, αυτά έφυγαν.
Επίσης, αναλογιστείτε, αν ο ανταγωνιστής μείνει, και ας πούμε η ανεκ αναγκαστεί να φύγει γιατί το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο. α) Πόσο χαρούμενοι θα είστε με το ένα πλοιο; τι θα κάνετε σε περίπτωση απαγορευτικού; πως θα βρείτε εισητήρια τις γιορτές στο ενα και μοναδικό πλοίο; πόσες εταιρίες χανιώτικες θα χάσουν εναν από τους μεγαλύτερους πελάτη τους; Τι επίπτωση θα έχει στην χανιώτικη οικονομία τόσο μια αποχώρηση, όσο και η σαφώς μειωμένη μεταφορική ικανότητα;
Ξέρω οτι έθεσα πολλά ερωτήματα, με αφορμή βέβαια μόνο το φαγητό, αλλά έχω κουραστεί να φωνάζει ο κόσμος για μια εταιρία, που παρά τις αντίξοες συνθήκες έχει παραμείνει σε ελληνικά χέρια, και έχει κακομάθει τους κατοίκους της πόλης.
Αν το δούμε οικονομικά και ορθολογικά, προς το συμφέρων της εταιρίας θα ήταν να δρομολογεί το χειμώνα ΕΝΑ πλοιο, πολύ μικρότερο από τα υπάρχοντα, και να φέρει τα μεγαλύτερα μόνο γιορτές και καλοκαίρι, και για τα φορτηγά να τα μεταφέρει με μεταοφορικό και οχι με επιβατικό πλοίο.
Αλλά που να τα σκεφτεί αυτά ο Ελληνάρας που θέλει να ταξιδέψει τζάμπα, με τζάμπα φαι, και σε χλιδάτη καμπίνα.
Ας σοβαρευτούμε λοιπόν
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ