tromaktiko: ΟΑΕΔ Ξάνθης και όχι μόνο...

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΟΑΕΔ Ξάνθης και όχι μόνο...



Θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου σχετικά με την εξυπηρέτηση του ΟΑΕΔ. Αρχικά, να αναφέρω οτι είμαι διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός από τον Ιούλιο και πρόσφατα απέκτησα την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και εγγράφηκα στα μητρώα του ΤΕΕ.
 Έτσι, λοιπόν, θέλω να πάρω κάποιες πληροφορίες σχετικά με το ''Πρόγραμμα νέων ελευθέρων επαγγελματιών - Νέοι επιστήμονες έτους 2009''. Η πρώτη προσπάθεια έγινε στο τοπικό κατάστημα του ΟΑΕΔ (Ξάνθη). Μπαίνοντας στο γραφείο όπου, όπως με είχαν ενημερώσει, βρίσκονταν οι υπάλληλοι που ήταν σχετικοί με το συγκεκριμένο θέμα αντίκρυσα δύο ηλικιωμένους κυρίους και μία κυρία οι οποίοι συζητούσαν για κάποιο θέμα. Νομίζοντας οτι εξυπηρετούνται, περίμενα την σειρά μου λίγο έξω από το γραφείο. Αφού κατάλαβα οτι δεν πρόκειται να μου δώσει κανείς σημασία και απλά ήταν όλοι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ και είχαν πιάσει ''ψιλοκουβέντα'' χτύπησα την πόρτα και τους χαιρέτησα. Γύρισαν και οι τρείς και με κοίταξαν, σαν να μην είχαν καταλάβει οτι περίμενα εκεί αρκετή ώρα, και ο κύριος που καθόταν στο γραφείο με ρώτησε ''Τι θες εσύ;''. Αγνόησα τον ενικό και συνέχισα να του μιλάω στον πληθυντικό. Εξήγησα τον λόγο που βρισκόμουν εκεί και πριν προλάβω καλά καλά να τελειώσω μου λέει ''Πάρε αυτό το χαρτί, συμπλήρωσέ το και κατέθεσε το μέσα''. Τον ευχαριστώ και του λέω ευγενικά οτι θα ήθελα να μάθω και κάποιες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα. Η απάντηση του ήταν να διαβάσω το πληροφοριακό έντυπο στον δικτυακό τόπο του ΟΑΕΔ (το οποίο βεβαίως είχα ήδη διαβάσει). Μετά από αυτή την εμπειρία κατάλαβα οτι δεν γίνεται να βγάλω άκρη με το συγκεκριμένο κατάστημα και αποφάσισα να εξυπηρετηθώ τηλεφωνικά. Εδώ και δύο μήνες πέρνω σχεδόν καθημερινά στο 2109989000 που είναι το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ και πατάω τον αριθμό 3 που αφορά προγράμματα και επιδοτήσεις αλλά δεν το σηκώνει ποτέ κανείς. Μία φορά μόνο που πάτησα από περιέργεια το 1, το σήκωσε μία κυρία, μου είπε οτι έκανα λάθος και να ξανακαλέσω και να πατήσω το 3. Τα συμπεράσματα δικά σας. Το συγκεκριμένο κείμενο το έχω στείλει και στο mail παραπόνων του ΟΑΕΔ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!