Μετά από την ανάρτηση μου, υπάλληλος από το τμήμα internet της εταιρίας επικοινώνησε μαζί μου ζητώντας συγγνώμη για την έκβαση της κατάστασης....
(αφορά
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_3398.html ) εξηγώντας μου ότι το θέμα κάπου έμπλεξε μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος & του καταστήματος που επρόκειτο να αποστείλει το προϊόν. Η τηλεόραση παραδόθηκε σήμερα το απόγευμα μαζί με ένα δωράκι από την εταιρία για την αναστάτωση που μου προκλήθηκε. Τελος καλό, όλα καλά για μένα. Μια συμβουλή μόνο προς την εταιρία. Να βελτιώσει κατά πολύ το επικοινωνιακό κομμάτι με τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Έχει τεράστια σημασία για τον καταναλωτή να μπορεί να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή απο φυσικό πρόσωπο της επιχείρησης την οποία επέλεξε για τις ηλεκτρονικές αγορές του
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ