(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_1819.html)
Τα εργοστασιακά προβολάκια ομίχλης ΌΛΩΝ των αυτοκινήτων που περνάνε σωστή συντήρηση, είναι απολύτως απαραίτητα στους Ελληνικούς δρόμους για να βλέπεις σε κοντινή απόσταση το οδόστρωμα με τις άπειρες παγίδες και την ανύπαρκτη διαγράμμιση. Φυσικά αυτό που δεν γνωρίζεις είναι ότι σε περίπτωση ομίχλης το έντονο φώς σου εκμηδενίζει την ορατότητα (όσων αφορά το σχόλιο για τους φάρους). Αυτό που πραγματικά ενοχλεί και είναι τρομερά! επικίνδυνο είναι οι φθηνές μετατροπές σε xenon που κάνουν οι άσχετοι και αρκετοί που έχουν πρόβλημα με την όραση τους (ναι αυτοί που γράφουν με κεφαλαία για να βλέπουν τι γράφουν).
Επίσης τρομερά επικίνδυνα είναι:
- Η παντελής έλλειψη οδικής παιδείας της πλειοψηφίας των Ελλήνων οδηγών.
- Οι οδηγοί του καλοκαιριού/Χριστουγέννων/Πάσχα (αυτοί που όλο το χρόνο έχουν σταθμευμένο κάτω από το σπίτι τους το αυτοκίνητο και βγαίνουν στην Εθνική 2-3 φορές το χρόνο με ληγμένα λάστιχα, παραφορτωμένα, χωρίς συντήρηση κτλ κτλ
- Οι υπερήλικες/ακατάλληλοι οδηγοί με αντανακλαστικά και οδικές ικανότητες πολύ κάτω του επιτρεπτού επίπεδου.
- Η Ελληνική τροχαία που διασφαλίζει την ασφάλεια μας με το να κρυφτεί πίσω από το δέντρο για να κόψει κλίση στον 30αρι που οδηγεί με 140χλμ στην Εθνική Αθηνών-Κορίνθου σε άδειο δρόμο με Αudi A6 2.0TFSI και επιβραβεύει τον 65αρι με το Οpel Ascona ’67 φορτωμένο 5 άτομα και μπαγκάζια για ένα μήνα που πάει με 30χλμ τέρμα αριστερά στην ίδια Εθνική το 15Αύγουστο.
- Οι Ελληνικοί δήμοι που δεν απομακρύνουν τα άπειρα μηδενικής αξίας οχήματα που δεσμεύουν τις λιγοστές θέσεις στάθμευσης στις μεγάλες πόλεις.
- Το Ελληνικό δημόσιο που θεωρεί είδος πολυτελείας το Daewoo matiz και το κοστολογεί όσο ο μέσος ευρωπαίος αγοράζει ένα Toyota Avensis 2000cc.
Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά ακόμα επικίνδυνα σημεία στην Ελληνική πραγματικότητα ενός οδηγού αλλά αυτοί που πραγματικά πρέπει να τα διαβάσουν έχουν αποδείξει ότι δεν τους ενδιαφέρει.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ