καταβάλουν οι "εφοπλιστές" ούτε καν πλησιάζουν το ποσό τον 100.000, που στις περισσότερες των περιπτώσεων πληρώνονται από τους ναυλωτές. . Αν το δούμε όμως το πρόβλημα από την ανθρώπινη πλευρά του, όταν ένα πλοίο δεχθεί επίθεση από πειρατές, αυτοί που υποφέρουν και κινδυνεύουν, δεν είναι οι εφοπλιστές.. Είναι οι ναυτικοί μας,(όσοι λίγοι Έλληνες ναυτικοί εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα ) αυτούς λοιπόν κάποιος πρέπει να τούς προστατέψει. Οι εφοπλιστές που αναφέρεστε, καλύπτονται από τις ασφάλειες και σε τελική ανάλυση δεν πρόκειται να χά! σουν ούτε ένα ευρώ.. Οι ναυτικοί όμ! ως Έλληνες ή και ξένοι ?? γιαυτούς δε θα μας πείτε κάτι ??? Να είμαστε προσεκτικοί όταν μιλάμε για την Ελληνόκτητο ναυτιλία.. Είναι η μια και μοναδική βαριά βιομηχανία που έχουμε, και προσφέρει το 18% στην ελληνική οικονομία. Δεν ξέρετε πώς ?? για ψάκτε το, θα εκπλαγείτε.. Και να σας πω και κάτι άλλο? Οι Έλληνες ποντοπόροι πλοιοκτήτες, δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ από το Ελληνικό κράτος.. ούτε καν και από τις μίζερες Ελληνικές τράπεζες.. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, ότι δημιούργησαν, το δημιούργησαν με την επιχειρηματικότητα τους, την αμέριστη συμπαράσταση! και την ναυτοσύνη του Έλληνα ναυτικού και την αρωγή των ξένων τραπεζών και μόνο. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες της ποντοπόρου Ελληνικής ναυτιλίας, προσφέρουν στην ελληνική οικονομία και δεν παίρνουν τίποτα από αυτή.
Το ολιγότερο που μπορεί να προσφέρει αυτό το κράτος στους λίγους Έλληνες ναυτικούς που έχουν απομείνει είναι να τους προστατέψει από τον κίνδυνο των πειρατών.. αυτό, το κάνουν για τα πλοία τους οι Ρώσοι, οι ινδοί, οι Άγγλοι, οι Κινέζοι και άλλοι, που δεν έχουν την ναυτική παράδοση της χώρας μας.. Εμείς δηλαδή τι κάνουμε ?? Στείλαμε μια φρεγάτα (μας υποχρέωσαν) και φτάνει αυτό ?? δε νομίζω..
Υπάρχει όμως «λαμπρό πεδίο δόξας» για όσους δημοσιογράφους έχουν τις ανησυχίες τους.. Δεν σας δημιουργεί κανένα ερωτηματικό , στη εποχή που ζούμε, που τα πάντα ελέγχονται από ένα πλέγμα δορυφόρων, (που όπως λένε μπορούν να δουν τι έχουμε στις τσέπες μας), αυτοί οι ξυπόλυτοι Σομαλοί πειρατές να δρουν ανεξέλεγκτα, και όλες οι φρεγάτες και τα αντιτορπιλικά
Του κόσμου, με τα υπερσύχρονα μέσα που διαθέτουν, να μην είναι σε θέση να εντοπίζουν τους «πειρατές» και να τους καταδιώκουν ??
Πλάκα μας κάνουνε ?? Το άλλο πάλι,, ξέρετε, πολλά πληρώματα, όταν το πλοίο τους περνάει από μια επικίνδυνη για πειρατεία
Περιοχή, «ζώνουν» το πλοίο με ηλεκτροφόρα συρματοπλέγματα και όταν δεχτούν επίθεση από πειρατές, ενεργοποιούν το σύστημα παροχής ρεύματος 440 βόλτ και όποιος το ακουμπήσει, πάει από εκεί που ήρθε.. Δεν είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα, το πιστεύετε ή όχι, το πλοίο είναι υποχρεωμένο να τοποθετεί ευανάγνωστες πινακίδες σε 2 – 3 γλώσσες , ενημερώνοντας τους κ.κ. πειρατές να είναι προσεκτικοί για να μη πάθουν ηλεκτροπληξία..
Από εκεί και πέρα, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.
Ένας απόμαχος της θάλασσας, που έζησε όλο το μεγαλείο της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας, και που νοιώθει απέραντη
Ευγνωμοσύνη στον Έλληνα παραδοσιακό καραβοκύρη..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ