Ειδικότερα την Αιτωλ/νία, μετά την πρωινή αποχώρηση των φορτηγών, οι μεταφορείς σταδιακά επιστρέφουν στις δουλειές τους, η αγορά όμως θα αργήσει να συνέλθει, ενώ για κάποιους... επιχειρηματίες ίσως να είναι ηδη αργά. Δεν χρείστηκε μεν η χρήση της επίμαχης τροπολογίας του υπουργείου Δικαιοσύνης, με την οποία, όσοι αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών, να αφαιρεί από τους μη συμμορφούμενους μεταφορείς, την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Από την άλλη όμως η παρατεταμένη κινητοποίηση προκάλεσε συνθήκες ασφυξίας, μέχρι και παράλυσης σε ορισμένους επιχειρηματικούς κλάδους.
Οπως είναι γνωστό, επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ελιάς και του κρασιού, σε εξαγωγές κλπ έχουν στην κυριολεξία σηκώσει ψηλά τα χέρια. «Αυτές οι μονάδες βρίσκονται σε απόγνωση. Υπάρχουν δεσμευτικά συμβόλαια με συγκεκριμένες ημερομηνίες με επιχειρήσεις του εξωτερικού, που δεν πρόκειται να τηρηθούν λόγω της απεργίας. Ουσιαστικά αυτές οι συνεργασίες τινάζονται για πάντα στον αέρα, χάνονται σοδιές, χάνονται δουλειές» είχε πει στο agriniopress ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας Παναγιώτης Τσιχριτζής.
Aυτό όμως που οι ι επιχειρηματίες φοβούνται περισσότερο είναι οι συνέπειες που δημιουργούνται με την αθέτηση των συμφωνιών απέναντι στους πελάτες τους στο εξωτερικό. Συμφωνίες που αν δεν εκλπηρωθούν και δεν τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα, πετούν έξω από τις αγορές επιχειρήσεις του νομού, που εργάστηκαν χρόνια για να τις αποκτήσουν.
agriniopress