tromaktiko: Θα επρεπε να ντρεπονται στα classical hotels οσον αφορα την εκπαιδευση των αποφοιτων

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Θα επρεπε να ντρεπονται στα classical hotels οσον αφορα την εκπαιδευση των αποφοιτων



Είμαι απόφοιτη μιας τουριστικής (ιδιωτικής) σχολής (το όνομα δεν θα ήθελα να το αναφέρω για ευνόητους λόγους), και είχαμε κάνει σύμβαση με ένα από Classical Hotels στην Αθήνα για να κάνω εκεί την πρακτική μου εκπαίδευση. Πήγα έκανα όλα τα διαδικαστικά (ΙΚΑ, αριθμό τραπέζης, ΑΜΚΑ κλπ) δούλευα 8μισάωρα (για 400?), αντίρρηση δεν έφερνα πουθενά και προσπαθούσα καθημερινά να μάθω όσο γίνεται γρηγορότερα την δουλειά.
Μετά την πρώτη βδομάδα της πρακτικής μου, μου ανακοινώνουν ότι δεν μπορούν να ασχοληθούν άλλο με μία εκπαιδευόμενη διότι ήταν όλοι τους συνεχώς απασχολημένοι. Μου είπαν ψέμματα ότι θα με στείλουν σε άλλο ξενοδοχείο τους πράγμα που αυτό δεν έγινε. Όταν συνάντησα τον υπεύθυνο προσωπικού κ.Β. στο Μαρούσι (πλήρωσα και διόδια γι αυτούς γιατί πήγα από Αττική οδό να μην αργήσω), μου είπε ότι στο ξενοδοχείο που μου είπαν ότι θα πάω δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις. Πέρασαν 2 εβδομάδες περιμένοντας τηλέφωνο από τον κ.Β. τον υπεύθυνο προσωπικού, και παρά τις άπειρες φορές που του τηλεφώνησα δεν τον βρήκα καμία. Η σχολή μου δεν φέρει λέει καμία ευθύνη και ότι την εκπαίδευση μου την κάναν χαριστικά (!). Θα ήθελα να πω ότι πουλάνε παραμύθια οι ιδιωτικές σχολες, το μόνο που σκοπεύουν είναι πως θα σε καταφέρουν να γραφτείς για να σου πάρουν τα λεφτά,δίνοντας ψεύτικες ελπίδες στα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν και να δουλέψουν επάνω στο αντικείμενο τους. Όσον αφορά το ξενοδοχείο θα έπρεπε να ντρέπονται πραγματικά για το ψέμα που μου είπαν για να φύγω από εκεί και η σχολή μου που δεν προστάτευσε κάποια απόφοιτη που τους έδωσε τόσες χιλιάδες ευρώ  για να σπουδάσει κάτι ψεύτικο. Και στην τελική αφού δεν με ήθελαν για την πρακτική μου από το ξενοδοχείο γιατί με πήραν? Για να τρώω την καθημερινή ταλαιπωρία?  Μόνο μούρη θέλουν να πουλάνε οι σχολες και το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Ντροπή τους. Πραγματικά φέρθηκαν σα νεατερνταλ. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!