Σημειώνω, ότι λόγω πρόσφατης μετακόμισης δεν έχει μπει ακόμη το όνομά του στο κουδούνι.
Μετά από 10 μέρες αναμονής και επίμονου αναζητήσεως, βρίσκουμε το φάκελο στο τοπικό γραφείο (θυμίζω ότι είναι στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο...).
Στην παρατήρησή μας γιατί δεν άφησαν ένα σημείωμα, μας ενημέρωσαν ότι έχουν εντολή από τα κεντρικά να μην αφήνουν σημείωμα, γιατί έχουν χαθεί αποστολές και "φωνάζουν οι διαχειριστές".
Σε προσπάθεια να επικοινωνήσω με τα κεντρικά για να καταγραφεί η άποψή μου, συνάντησα μόνο εκνευρισμένες φωνές "μα κυρία μου, έτσι το κάνουμε και είστε υποχρεωμένοι να έχετε το όνομα στο κουδούνι". Θεωρώ τη συμπεριφορά τους αχαρακτήριστη, όχι μόνο ως προς την τακτική τους να μην αφήνουν σημείωμα, αλλά και για τον απαράδεκτο τόνο της φωνής τους στο customer service. Εφόσον έτσι αντιμετωπίζουν τους πελάτες, είναι σίγουρο πως από δω και πέρα θα ζητώ "μακρυά από Speedex"