tromaktiko: Παράπονα για εταιρεία courier

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Παράπονα για εταιρεία courier



Πριν δέκα μέρες χρειάστηκε να μου στείλουν ένα φάκελο με έγγραφα. Επειδή το χρειαζόμουν επειγόντως, ζήτησα να αποσταλλεί με κούριερ και όχι με ταχυδρομείο. Η αποστολή έγινε στο όνομα του άντρα μου, μέσω Speedex, την οποία ζητήσαμε εμείς καθώς υπάρχει παράρτημα στο οικοδομικό μας τετράγωνο.
Σημειώνω, ότι λόγω πρόσφατης μετακόμισης δεν έχει μπει ακόμη το όνομά του στο κουδούνι.


Μετά από 10 μέρες αναμονής και επίμονου αναζητήσεως, βρίσκουμε το φάκελο στο τοπικό γραφείο (θυμίζω ότι είναι στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο...).

Στην παρατήρησή μας γιατί δεν άφησαν ένα σημείωμα, μας ενημέρωσαν ότι έχουν εντολή από τα κεντρικά να μην αφήνουν σημείωμα, γιατί έχουν χαθεί αποστολές και "φωνάζουν οι διαχειριστές".

Σε προσπάθεια να επικοινωνήσω με τα κεντρικά για να καταγραφεί η άποψή μου, συνάντησα μόνο εκνευρισμένες φωνές "μα κυρία μου, έτσι το κάνουμε και είστε υποχρεωμένοι να έχετε το όνομα στο κουδούνι". Θεωρώ τη συμπεριφορά τους αχαρακτήριστη, όχι μόνο ως προς την τακτική τους να μην αφήνουν σημείωμα, αλλά και για τον απαράδεκτο τόνο της φωνής τους στο customer service. Εφόσον έτσι αντιμετωπίζουν τους πελάτες, είναι σίγουρο πως από δω και πέρα θα ζητώ "μακρυά από Speedex"
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!