tromaktiko: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ E-SHOP

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ E-SHOP



Είμαι ένας πελάτης των καταστημάτων e-shop. Την περασμένη εβδομάδα παρήγγειλα από το κατάστημα του Μενιδίου μία φωτογραφική Nikon για δώρο σε κοντινό μου πρόσωπο.
Το κουτί το είχα σφραγισμένο μέχρι που μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά και αποφάσισα να το ανοίξω να ελεγξω την ακεραιότητα του προϊόντος μην γίνω και ρεζίλι στον εορτάζων που προοριζόταν. Προς έκπληξη μου διαπίστωσα πως το κουτί από την μαμά εταιρία Nikon ήταν ήδη ανοικτό και σφραγισμένο! με νέα ταινία του eshop λόγω μίας επιπρόσθετης εγγύησης που βάζει το κατάστημα ίσως και υπό την ανοχή της nikon hellas. Σκέφτηκα ας είναι έτσι δεν πειράζει εφόσον μου δίνουν και extra εγγύηση... αμέσως μετά μου καρφώθηκε μία σκέψη στο κεφάλι πως η μηχανή είναι "πειραγμένη". Η μηχανή βρισκόταν μέσα στο αφρολέξ περιτύλιγμά της και καθώς την έβγαλα προσεκτικά απο εκεί, ακουμπώντας την από τις άκρες και μόνον, διαπίστωσα πως υπήρχαν τρεις δακτυλιές στην οθόνη LCD που έχει από πίσω και μία δακτυλιά στο κουμπί κλείστρου. Προφανώς δεν πλήρωσα 90 ευρώ μια μηχανή που είναι πειραγμένη και ανοιγμένη. Το θέμα συνεχίζεται τώρα καθότι απαιτώ την αλλαγή και χώρια την βενζίνη που θα χαλάσω να ξαναπάω στο Μενίδι θα φάω και την φασαρία στο κεφάλι και θα μου σπάσουν και τα νεύρα. Πίστευα πως μερικά μαγαζιά είναι επαγγελματικά αλλά τελικά στην χώρα που ζούμε, όντας 10 χρόνια καταναλωτής, πραγματικά απογοητεύομαι με την αντιεπαγγελματική και αντικαταναλωτική συμπεριφορά των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Μην αναρωτείστε κύριοι μετά γιατί χάνετε λεφτά και φεύγει η πελατεία. Εσείς το προκαλείται αυτό και χάρη σε έσας και τις πολυεθνικές έχεÎ! ¹ περιέλθει η χώρα μας σε μαύρια χάλια και ο κόσμος γελάει μαζί μας. ΠΡΕΠΕΙ σε αυτήν την χώρα να μάθουμε να είμαστε επαγγελματίες και όχι λαμόγια και άρπα κόλλα. Κλείνοντας παραθέτω τα εξής ερωτήματα:

1. Ποιός θα με αποζημιώσει για αυτήν την όλη διαδικασία συν τις επιπλέον βενζίνες;
2. Γιατί να σπάνε τα νεύρα μου κάθε φορά που αγοράζω κάτι;
3. Ποιός θα με έβγαζε από την δύσκολη θέση αν γινόμουν ρεζίλι στο άτομο που προοριζόταν το δώρο;
4. Γιατί κάθε φορά να είμαι καχύποπτος πριν την κάθε αγορά και να χρειάζεται να μπαίνω σε ξένα site να ενημερώνομαι για τα προϊόντα και τα παρελκόμενά του μέσα στο κουτί εφόσον κανείς δεν σας εμπιστεύεται πλέον;
5. Ποιός από σας θα μου αλλάξει τώρα την αρνητική μου εικόνα απέναντι στα πολυακαταστήματα στην Ελλάδα και τις μαϊμουδιές σας;
6. Γιατί δεν με σέβεστε;
7. Θα σας άρεσε να άνοιγα ένα προϊόν της εταιρίας σας και να το γέμιζα δακτυλιές ή να το γραντζουνούσα μέσα στην μούρη σας και να σηκωνόμουν να έφευγα χωρίς να αφήσω δεκάρα;
8. Σαν καταναλωτής γιατί να έχω μόνο υποχρεώσεις και όχι και δικαιώματα;
9. Γιατί κάθε φορά που αγοράζω κάτι να προχωράω σε αλλαγές και μία και δύο φορές;
10. Γιατί το κράτος δεν προνοοεί με έναν οργανομένο φορέα και καταναλωτική αστυνομία να "φοβίσει" λίγο αυτούς που συντηρούν αυτές τις καταστάσεις χρόνια τώρα;

Αυτά τα ερωτήματα και άλλα πολλά θαρρώ πως τα έχουν πολλοί συνάνθρωποι μου εδώ στην Ελλάδα ειδικά εκείνοι που έχουν κάνει συναλλαγές με εξωτερικό και αντιλαμβάνονται την διαφορά..

Ένας πραγματικός παθών
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!