tromaktiko: F1: Περήφανος ο Petrov για το GP στην Ρωσία

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

F1: Περήφανος ο Petrov για το GP στην Ρωσία



Ο Vitaly Petrov δήλωσε οτι είναι περήφανος μετά τα νέα για τον αγώνα της πατρίδας του κι ελπίζει το 2014 που θα είναι ο πρώτος αγώνας, να είναι παρών στο grid.
"Είμαι πολύ περήφανος που η χώρα μου πήρε αυτή την απόφαση, η οποία θα κάνει ακόμα πιο δημοφιλή την F1 στην Ρωσία.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί έχουν αγώνα στην πατρίδα τους και ελπίζω πως θα έχω κι εγώ την εμπειρία να νιώσω αυτό το εξαιρετικό συναίσθημα, του να αγωνίζομαι στην πατρίδα μου σε μερικά χρόνια."

O Vitaly Petrov δέν έχει ανανεώσει το συμβόλαιο του ακόμα με την Renault για την επόμενη χρονιά, όμως είναι αισιόδοξος πως αυτό δεν θα αργήσει να γίνει.

http://www.pitlane.gr/

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!