Πριν 1 χρόνο περίπου έκανα μια παραγγελία από το ΠΛΑΙΣΙΟ αξίας 2.000 ευρώ. Είχα ζητήσει έκδοση τιμολογίου και όλα ήρθαν μια χαρά.
Η υπάλληλος που ήρθα σε επαφή μέσω e-mail με ενημέρωσε πως το αντίγραφο μπορεί να σταλεί είτε ταχυδρομικώς, είτε μέσω fax ή να το παραλάβω εγώ από κατάστημα. Επέλεξα τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο, δηλαδή την αποστολή fax. Εν έτη 2010 δεν περίμενα πως ένα fax μπορεί να χρειαστεί 12 ημέρες για να το παραλάβω. Και όμως χρειάζεται!! Σήμερα 20/10/2010 βρισκόμαστε στην 12η ημέρα και ακόμα η υπάλληλος του ΠΛΑΙΣΙΟ με ενημερώνει πως το άιτημα μου έχει προωθηθεί στο λογιστήριο. Το περίεργο σε όλη την υπόθεση είναι πως το ΠΛΑΙΣΙΟ κάθε τρεις και λίγ που στέλνει spam fax για προσφορές σε Laptop, περιφερειακά κτλ. Τώρα όμως που χρειάστηκα κάτι για δική μου χρήση απέδειξαν πως αδυνατούν να με εξυπηρετήσουν.
Αναγώστης
Πριν 12 ημέρες ζήτησα επανέκδοση τιμολογίου επειδή το έχασα.
Η υπάλληλος που ήρθα σε επαφή μέσω e-mail με ενημέρωσε πως το αντίγραφο μπορεί να σταλεί είτε ταχυδρομικώς, είτε μέσω fax ή να το παραλάβω εγώ από κατάστημα. Επέλεξα τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο, δηλαδή την αποστολή fax. Εν έτη 2010 δεν περίμενα πως ένα fax μπορεί να χρειαστεί 12 ημέρες για να το παραλάβω. Και όμως χρειάζεται!! Σήμερα 20/10/2010 βρισκόμαστε στην 12η ημέρα και ακόμα η υπάλληλος του ΠΛΑΙΣΙΟ με ενημερώνει πως το άιτημα μου έχει προωθηθεί στο λογιστήριο. Το περίεργο σε όλη την υπόθεση είναι πως το ΠΛΑΙΣΙΟ κάθε τρεις και λίγ που στέλνει spam fax για προσφορές σε Laptop, περιφερειακά κτλ. Τώρα όμως που χρειάστηκα κάτι για δική μου χρήση απέδειξαν πως αδυνατούν να με εξυπηρετήσουν.
Αναγώστης