Που μας λέτε ότι πρέπει να πάμε στον ΟΤΕ, γιατί ισχύει το ρητό "το φτηνό κρέας το τρώνε οι σκύλοι". Καταρχάς να σου πω ότι είμαι και εγώ συνδρομητής της FORTHNET (περιοχή Πειραιά), και όντως αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα. Για να μην μακρυγορήσω, θα σου δώσω το πολύ απλό παράδειγμα:
Αυτοκίνητο έχεις ?
Αν ναι, έχεις MERCEDES ή BMW?
Γιατί αν έχεις κάνα RENAULT ή κανένα HYUNDAI, αν σου παρουσιάσει πρόβλημα, μην διαμαρτυρηθείς. Μην κάνεις τίποτα. Απλά αναλογίσου γιατι δεν έχεις MERCEDES. Είναι λογική αυτή που πρεσβεύεις ?
Θα πρέπει δηλαδή σαν τα γίδια να μη διεκδικούμε τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές ?
Μήπως η FORTHNET το χαρίζει το INTERNET ?
Μήπως δεν την πληρώνουμε κάθε δύο μήνες που έρχεται ο λογαριασμός ?
Συμφωνώ ότι η λύση είναι απλή, σηκώνεσαι και φεύγεις.
Σε εποχή όμως που μετράμε και το τελευταίο ?, δεν είναι λογική απλά να πάμε στον ακριβότερο πάροχο.
Η λογική λέει να διεκδικήσουμε το δικαίωμά μας ως πελάτες για τις υπηρεσίες που πληρώνουμε, και αυτό γίνεται είτε με δημοσιεύσεις σαν του φίλου, είτε με τηλέφωνα στην εταιρία είτε με διακοπή των συνδέσεων είτε με χίλιους δυο τρόπους.
Αν εσένα σου περισσεύουν και δεν σε νοίαζει να πληρώνεις 15~20? το μήνα παραπάνω, δικαίωμά σου. Μην μας λες όμως ότι πρέπει να κάνουμε όλοι το ίδιο
Φιλικά,
αναγνώστης