Πραγματικά αν αντιστρέψουμε το ποσοστό της προσφοράς σε ποσοστό ζημίας για την εταιρία που
κάνει την προσφορά, τότε πραγματικά λυπάμαι γιατί είναι ξεκάθαρο ότι το πραγματικό κόστος δεν
ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα. Όποια και να είναι η προσφορά ακόμα και για λόγους
προώθησης, δεν χαρίζεις κάτι που κοστίζει 1640,00 ευρώ. Απλά να σας πώς ότι με 28 αγορές που έχουν γίνει ήδη
η ζημιά έχει φτάσει τα 45920,00 ευρώ. Απο σήμερα αρχίζω να αμφιβάλω για την πιστότητα των προσφορών.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ