Οταν το καθε μεσο ειχε τα δικα του εισητηρια διαχειριζοταν και τα εσοδα του απο αυτα .
Ολα λοιπον πλην του Μετρο ηταν απο λιγο εως πολυ προβληματικα (η Εθελ,ο Ησαπ,η Τραμ,ο Ηλπαπ κτλ) .Δηλαδη τα εσοδα δεν καλυπταν τα εξοδα .Βεβαια ως ΜΜΜ δεν πρεπει σωνει και καλα κερδοφορες αφου ειναι εταιρειες κοινης ωφελειας .Αυτο ειναι κατι που ισχυει παντου
ακομα και στις καλυτερες οικονομιες .Παντου τα ΜΜΜ επιδοντουνται σε (μεγαλο) ποσοστο απο το κρατος .
Με το ενιαιο εισητηριο και τον επιμερισμο με ποσοστα στο ποσο του εισητριου (που ειναι οντως πολυ φθηνο) το μονο που καταφεραν ειναι
και την μονη κερδοφορα (και κατα γενικη ομολογια καλυτερη) εταιρεια την Αμελ ,να την φτασουν ισα βαρκα ισα νερα .
Το μετρο εξυπηρετει το 40 με 45 % του επιβατικου κοινου και απο το καθε 1 ευρω του εισητηριου περνει το 18% !!!!
Το αποτελεσμα ειναι ,μεγαλες εκπτωσεις στην ποιοτητα των υπηρεσιων του με σκοπο προφανως την απαξιωση
του και την μελοντικη του πωληση σε ιδιωτες (μιλαμε για φιλετο κανονικοτατο).Οπως φυσικα θελουν και για τις υπολοιπες συγκοινωνιες.
Το παραμυθακι τωρα μεσω των ΜΜΕ ειναι οτι φταινε οι εργαζομενοι που περνουν υπερογκους μισθους και επιδοματα . Καλο αλλα δεν εχει δρακο.
Τελος πιστευω οτι το 1 τωρα και το 1,20 αργοτερα για μιαμιση ωρα σε ολα τα μεσα ειναι μια χαρα και καλο θα ειναι να το
βγαζουμε το ρημαδι γιατι αλλιως με τους ιδιωτες ισως να ειναι πολυ χειροτερα .
Επισης συγκριτικα με το ποσο κοστιζουν τα εισητηρια στα ΜΜΜ αλλων χωρων τα δικα μας ειναι ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ