Μου είπαν να φύγω σαν συνδρομητής γιατί η βλάβη δεν επιδιορθώνεται (!!!),δεν μου το δίνουν γραπτώς,μου ζητούν να φύγω μόνος μου (!!!)και ταυτόχρονα,επειδή δεν έχω πληρώσει τους λογαριασμούς μου από τις 25/2 (5 μέρες παραπάνω από τότε που δεν έχω τις υπηρεσίες τους) η Vodafone με τιμωρεί,μου στέλνει πιστωτικά για προηγούμενους λογαριασμούς και εκδίδει επόμενους,με αποτέλεσμα να φαίνομαι οτι χρωστάω και να μη μπορώ να προχωρήσω σε αλλαγή παρόχου.Πολλοί υπάλληλοι μου υποσχέθηκαν οτι θα δουν το θέμα,είναι τόσο αναποτελεσματικοί που δεν αξίζει τον κόπο να "σκεφτείς" να αλλάξεις τον ΟΤΕ.Το σκύλομετάνιωσα αλλά και ο ΟΤΕ παίζει καλά το παιχνίδι του αφού κανένας πάροχος δεν τον πιέζει,όπως φαίνεται! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ HOL ΚΑΙ VODAFONE !
ANAΓΝΩΣΤΗΣ