tromaktiko: Απάντηση ενός ξενοδόχου στην καταγγελία εις βάρος της εταιρίας Interdynamic ΑΕ

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση ενός ξενοδόχου στην καταγγελία εις βάρος της εταιρίας Interdynamic ΑΕ



Αγαπητέ κύριε Βεναρδή,
Ήρθε η ώρα να μάθεις και εσύ και ο υπόλοιπος κόσμος τι εστί πραγματικά να έχεις πάρε δώσε με αυτούς τους ανθρώπους και από την πλευρά ενός ξενοδόχου. Είμαι Κρητικός κ΄εχω μάθει να τα λέω σταράτα και δε με νοιάζει και καθόλου. Αρκετά σιωπήσαμε για να πάρουμε τα λεφτά μας!!!
Πρόκειται για τους μεγαλύτερους αντι-επαγγελματίες του τουρισμού. Χρόνια τα προβλήματα που αντιμετώπισε το ξενοδοχείο μου μαζί τους. Για να μη τα πολυλογούμε, τα λεφτά δε θα τα πάρεις. Και πίστεψέ με, δε φταίει ούτε η full season του ξενοδοχείου ούτε ο υπόλογιστής έχει πρόβλημα. Πολύ απλά ΔΕΝ θα τα πάρεις!! Ξέχνα τα!! Ξέρεις πόσα λεφτά έχασα εγώ? Πολύ, μα πολύ περισσότερα..Τα ψέμματα αποτελούν πάγια τάκτικη όλης της εταιρίας, της οικογένειας Σοφίου που την έχει και των υπαλλήλων της: Βιτσαξάκη κλπ. Το τι κλάμα και καλά έχει ρίξει ο ιδιοκτήτης στο τηλέφωνο όταν του ζητούσα τα λεφτά μου, δε λέγεται. Τι ότι η Αμερική τον έχει καταστρέψει γιατί του χρωστάει 100.000 ευρώ, τι ότι θα αναγκαστεί να πουλήσει το σπίτι του για να πληρώσει, δε φαντάζεσαι!! Όταν έδειχνες κατανόηση και έδινες παράταση στη διορία, σου έλεγε ρουφώντας τη μύτη πάντα ότι σε αγαπάει!!!! Φυσικά τα λεφτά άφαντα. Και μιλάμε για κρατήσεις προηγούμενου έτους!! Είμαι σίγουρος ότι όταν τους ΄πήρες τηλέφωνο νόμιζες ότι μιλάς με το Porto Platanias. Θα ζήτησες διαθεσιμότητα και θα σε έβαλαν στην αναμονή.. Και εσύ νόμιζες ότι μιλάς με το ξενοδοχείο. Ε, δε μίλαγες αλλά δε στο είπαν μάλλον! Οι τύποι εμφανίζονται στο τηλέφωνο σαν να είναι τα ίδια τα ξενοδοχεία. Έχουν ειδικές τιμές, πολύ χαμηλές, από τους ξενοδόχους στις οποίες εννοείται βάζουν τρελό καπέλο κ την πασάρουν στον πελάτη! Συνήθως ζητάνε φουλ προεξόφληση για την κράτηση γιατί κ καλά "αυτή είναι η πολιτική του ξενοδοχείου". Ε φίλε μου καμία σχέση! Τα ξενοδοχεία ζητούν προκαταβολές. Αυτοί παίρνουν τα λεφτά μπροστά, παριστάνοντας τον ξενοδόχο, κ αν δει λεφτά ο ξενοδόχος γράψε μου! Αν δει, θα πρέπει να βγάλει τον καρκίνο για να του πλήρώσουν 1-2 τιμολόγια από τα τόσα κ μάλιστα δεν αποκλείεται να "σκάσει" κ η επιταγή τους.........Τη μια δεν έχουν περάσει τα τιμολόγια Μαϊου, κ ας είναι Νοέμβρης! Την άλλη δεν έχουν σύστημα για να τα δουν! Την άλλη η Ντόρις είναι σε εξωτερικές δουλειές! Σου θυμίζει τίποτα?? Κ όταν τη βρεις, μάντεψε.....Δεν ασχολείται πια με τα χρέη τους..Έχουν εξωτερικό λογιστή ο οποίος δεν έχει ωράριο γιατί "έχει κ άλλους πελάτες" κ από εδώ κ πέρα θα μιλάς με αυτόν...ΑΝ τον βρεις..Κ μάντεψε πάλι...Η βοηθός απαντάει πάντα στα τηλέφωνα και λογιστής δεν υπάρχει πουθενά....Το αποκορύφωμα όμως, που ήταν πάνω από το οικονομικό, ήταν ότι μια μέρα δέχτηκα τηλεφώνημα από μια εταιρία για να μου πει πόσο απαράδεκτο είναι το ξενοδοχείο μου, πως πουθενά στην Ελλάδα δεν γίνινται αυτά και ότι η συμπεριφορά μου ήταν αγενέστατη...Προσπαθώντας να συνέλθω ζήτησα να μάθω από την κυρία στο τηλέφωνο τι ακριβώς είχε συμβεί. Μου είπε πως δεν πρόκειται να στείλει τους πωλήτές της στο δικό μου ξενοδοχείο για το μίτινγκ τους γιατί ζητούσα προεξόφληση της συνάντησης, δεν έδειχνα καμία διάθεση για διαπραγμάτευση, οι τιμές ήταν υπερβολικές και ξεχείλιζα από αγένεια...Φυσικά, η Interdynamic που είχε ζητήσει μια προσφορά, έβαλε "ως ξενοδοχείο" δικούς της, άσχετους, όρους πληρωμής, υπέρογκο "καπέλο" και μίλησε αγενώς στην εταιρία που διαμαρτυρήθηκε!!! Φαντάζεστε πόσους πελάτες έχασα κ εγώ κ άλλοι από τέτοιε συμπεριφορές? Πώς αν δεν είχα δεχτεί εκείνο το τηλέφωνο δε θα μάθαινα ποτέ για τη ζημιά που προκαλούσαν πίσω από την πλάτη μας? Σαν εμένα υπάρχουν κ άλλοι πολλοί αγαπητέ φίλε. Τέτοιοι τύποι ξεφτιλίζουν τον κλάδο αλλά πάνω από όλα τους εαυτούς τους και το όνομά τους.
Είμαι σίγουρος πως θα υπάρξουν κ άλλες καταγγελίες σε βάρος τους. Με συγχωρείτε για την έκταση του γράμματος. Θα εκτιμούσα τη δημοσίευση. Το θέμα είναι σοβαρό

Ένας ξενοδόχος συντοπίτης (δυστυχώς..)
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!