Θα πρέπει να πάω και άλλη μέρα και μάλιστα μεσημέρι (λέω και δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω από το να τρέχω στο Jumbo...
Όταν θα μείνουν χωρίς πελάτες, θα τους φταίει η αγορά, έτσι??
Σας στέλνω και την επιστολή που έστειλα και σε αυτούς και στο ΙΝΚΑ.
Κύριοι, αγόρασα κάποια από τα προϊόντα σας και θέλησα δύο από αυτά να τα αλλάξω, διότι δεν μου κάλυπταν τις ανάγκες.
Πήγα λοιπόν στο κατάστημα σας στην Άνοιξη Αττικής για να εξυπηρετηθώ σήμερα (Δευτέρα 11/10) περίπου στις μία το μεσημέρι. Όταν έφτασα στο γκισέ των αλλαγών η υπάλληλος σας (ευγενέστατα) με ρώτησε τι θα ήθελα και εγώ της ανέφερα τον λόγο της επίσκεψης μου. 'Ελαβα την απάντηση ''να περιμένω την υπεύθυνη του καταστήματος''. ΅Ενώ περίμενα, μία άλλη κοπέλα από το ταμείο (και ενώ εξυπηρετούσε κόσμο) με ρωτάει αν πρόκειται για αλλαγή ή για ελαττωματικό προϊόν. Όταν της λέω πως πρόκειται για αλλαγή, μου απαντά πως σήμερα αλλαγές δεν γίνονται και θα πρέÏ! �ει να περάσω κάποια άλλη ημέρα.
Τότε ζήτησα να μιλήσω με την προϊστάμενη του καταστήματος, η οποία ήρθε σχετικά άμεσα. Ανέφερα και σε εκείνη για ποιο λόγο έχω επισκεφθεί το κατάστημα και φυσικά έλαβα και από εκείνη την ίδια απάντηση. Όταν πλέον φανερά εκνευρισμένος (γιατί για μία αλλαγή των 3€ έπρεπε να καταναλώσω 10€ βενζίνη και κάμποση από την ώρα μου) της λέω πως πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, λαμβάνω την αμίμητη απάντηση, πως : ''Αντικαταστάσεις ελαττωματικών προϊόντων γίνονται μετά τις δύο το μεσημέρι !!!!! ''
Θεωρώ την πολιτική του καταστήματος σας εντελώς λάθος! Δεν υπάρχουμε για να σας εξυπηρετούμε αγοράζοντας τα προϊόντα σας. Υπάρχετε για την εξυπηρέτηση μας.
Σε τι πιστεύετε πως εξυπηρετεί η ταλαιπωρία του πελάτη?
Περιμένοντας απάντηση και τοποθέτηση
Κ. Παντελής