Ας σημειωθεί ότι υπάρχει μια μεγάλη ταμπέλα που λέει από ποια είσοδο πρέπει να πας για τις αλλαγές ΑΛΛΑ δεν αναφέρει ούτε ώρες ούτε ήμερες.
Όταν έφτασα στο γκισέ των αλλαγών ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα διότι είχε περάσει πολύ καιρός από την αγορά (αγορά 31/7, 1η επίσκεψη 3/9 και τρίτη, 11/10). Ζήτησα τον υπεύθυνο του καταστήματος και ήρθε μια κοπέλα από το ταμείο η οποία μου είπε ότι έχουν περάσει μήνες από την αγορά !!!!!! και δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Όταν εγώ ανέφερα το θέμα εγγύησης μου είπε ότι τα προϊόντα του Jumbo ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!!!!!!
Καλά, τα χαρτιά υγείας και τα κεράκια που πουλάς αλλά τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν πρέπει να έχουν κάποια εγγύηση,.
Αναρωτιέμαι αντο ΙΝΚΑ η κάποιος αλλος ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ γνωρίζει ότι αυτό το κατάστημα πουλά προϊόντα χωρίς ΕΓΓΥΗΣΗ!!!!!!!
Ήδη έχω κάνει καταγγελία στην ηλεκτρονική διεύθυνση του καταστήματος.
Περιμένοντας απάντηση από κάποιο ΦΟΡΕΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Δημήτρης Σ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ