tromaktiko: Kαταγγελία για εταιρία τηλεφωνίας/Internet

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Kαταγγελία για εταιρία τηλεφωνίας/Internet



Καλησπέρα έχω να κάνω μια καταγγελία για την εταιρία HOL. Πριν μια βδομάδα έγινε σύνδεση με την εταιρία τους (ας πρόσεχα) και από την δεύτερη μέρα, εδώ και πέντε 24ωρα έχω ιντερνετ όχι όμως τηλέφωνο. Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν ότι φταίει ο ΟΤΕ (για ποιο ιδιόκτητο δίκτυο μιλάνε)!!! και αν φταίει ο ΟΤΕ γιατί έχω ίντερνετ και όχι τηλέφωνο!!! Τώρα έχω τρεις μέρες που τους παίρνω τηλέφωνο κάθε πέντε ώρες και η απάντησή τους είναι ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο τεχνικός τους. ε!!! όσο εσείς τον είδατε να με πάρει άλλο τόσο τον είδα και εγώ!!! Δεν ξέρω που αλλού να απευθυνθώ. τους ζητάω να μου πουν που να απευθυνθώ και η απάντησή τους θε επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός μας! ευχαριστούμε που μας καλέσατε!!! για τέτοια αλητεία μιλάμε!!! είστε απαράδεκτοι κύριοι τσ hol....................
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!