Μετά το θεαματικό καλωσόρισμα που δέχτηκες, δεν θα έρθεις αντιμέτωπος με κανένα υπάλληλο μέχρι να φτάσεις στο ταμείο. Η λέξη εξυπηρέτηση δεν υπάρχει καν στο λεξικό της εταιρίας.
Η ώρα του ταμείου, για να σε μειώσει ακόμα περισσότερο ως καταναλωτή, σου επιβάλει ότι χτυπάει να τα βάλεις ξανά στο καρότσι, να αγοράσεις τις τσάντες ( όχι βιοδιασπόμενες), να πας απέναντι στον πάγκο, να τα ξανά βγάλεις από το καρότσι και να συσκευάσεις μόνος σου χωρίς να τους ενοχλείς. Η ευγένεια χάνεται μέχρι να πληρώσεις, μετά πρέπει να εξαφανιστείς από το ταμείο σαν να μην υπήρχες.
Μερικές ιδέες για τους καταναλωτές:
Εφόσον δεν υπάρχει εμπιστοσύνη από το LIDL προς εσάς, ζητήστε εγγράφως την ανάληψη ευθύνης φύλαξης των πραγμάτων σας.
Μην πληρώνεται μέχρι να συσκευάσετε τις αγορές σας
Αν δεν πιάσει το προηγούμενο, παρατήστε ότι έχετε αγοράσει στο ταμείο και αφήστε τους με την απορία.
Μερικές Ιδέες για το LIDL:
Κατά την είσοδο σωματικός έλεγχος και αντίγραφο του ποινικού μητρώου.
Απαιτήστε από τους πελάτες κατά την αναμονή τους στην ουρά του ταμείου, να έχουν κοστολογήσει τα ψώνια τους και έχουν έτοιμο το ποσό πληρωμής.
Αναγραφή ταμπέλας κατά την είσοδο " ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΤΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ