Το σύστημα αυτό θα τοποθετείται στα νέα αυτοκίνητα από τη Fiat και θα είναι σε συνεργασία της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo. Οι κινητήρες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων θα είναι όλοι ατμοσφαιρικοί και έχουν ρυθμιστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς, η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (θα υπάρχει κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού). Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα είναι προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη). Το Panda GPL θα διαθέτει έναν 1.2 lt απόδοσης 69 PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Grande Punto & Punto Evo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 77 PS και θα είναι και αυτό διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο. Το Bravo GPL θα διαθέτει έναν 1.4lt απόδοσης 90PS και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2011. Τέλος το Fiat 500, GPL θα είναι διαθέσιμο τον Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt απόδοσης 69PS.
protothema.gr