tromaktiko: ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΣΤΟ MALL ATHENS (ALL IN THE MALL) ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.......................

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΣΤΟ MALL ATHENS (ALL IN THE MALL) ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.......................



Την Τετάρτη 27-10-2010 βρισκόμουν στο Mall και συγκεκριμένα στο
κατάστημα Stradivarius, όπου μου κλέψανε το πορτοφόλι μέσα από την
τσάντα μου. Μέσα στην ατυχία μου, είχα τη τύχη να το αντιληφθώ άμεσα
και ειδοποίησα το security του καταστήματος.
Τους ζήτησα να κλείσουν
τις πόρτες και μου είπαν πως δεν είναι στην δικαιοδοσία τους και ότι
θα έπρεπε να περιμένω την αστυνομία (όποτε αυτή θα ερχόταν) για να
κλείσουν τις πόρτες. Τους ρώτησα αν έχουν κάμερες ασφαλείας και μου
απάντησαν ότι δεν είναι στην πολιτική του καταστήματος. Στη συνέχεια
με παρέπεμψαν στην ασφάλεια του Mall, από όπου πήρα την απάντηση ότι
αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι για την κλοπή στο χώρο του Stradivarius.
Τελικά με όλο το χαμό που είχε γίνει ευτυχώς για μένα ο κλέφτης αφού
πήρε τα χρήματα μέσα από το πορτοφόλι το πέταξε κάτω από ένα τραπεζάκι
μέσα στο μαγαζί, αφήνοντας ερωτηματικά ακόμα και για το πώς βρέθηκε
ξαφνικά μετά από μία ώρα εκεί και ενώ και εγώ και η παρέα μου είχαμε
ψάξει όλο το μαγαζί!!!!!!!
Από όλη αυτή την ιστορία πέρα από το ότι θα προστρέξουν κάποιοι να πουν
ότι θα έπρεπε να φυλάω καλύτερα τα πράγματά μου, θέλω να πω ότι
κάποιοι είναι τόσο εξειδικευμένοι που δεν καταλαβαίνεις ότι σε
κλέβουν. Επίσης σε ένα τόσο πολυδιαφημισμένο εμπορικό πολυκατάστημα
όπως το Mall Athens , ποια είναι η ασφάλεια που μας παρέχεται??? Ποια
είναι τελικά η πολιτική του καταστήματος Stradivarius ??? Να σε
κλέβουν , να σε σκοτώνουν και να σηκώνουν τα χέρια ψηλά? Τελικά η
διαφήμιση "All in the Mall" ελάτε όλοι εδώ κλέφτες και μη γιατί
προστασία έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει........
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!