tromaktiko: Σχετικά με την ανάρτηση «Συνεχίζει να προκαλεί η NOVA»

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Σχετικά με την ανάρτηση «Συνεχίζει να προκαλεί η NOVA»



Θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ τη δική μου διαμαρτυρία για την τακτική της NOVA απέναντι στους συνδρομητές της.
Πράγματι εγκατέλειψε τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης (Ισπανικό, Γερμανικό από πέρισυ και Ιταλικό από φέτος) με την γελοία δικαιολογία οτι έδωσε βάρος στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Δηλαδή, στην τιμή των 62 ευρώ το μήνα, αντί για Ρεαλ, Μπαρτσελόνα, Ιντερ, Μίλαν, Μπάγερν κλπ που βλέπαμε ως πέρισυ- πρόπερσυ, βλέπουμε τώρα Κέρκυρα, Ξάνθη, Πανσεραϊκό, Αστέρα. Ατρόμητο κλπ. Βέβαια η NOVA είναι συνδρομητικό κανάλι “take it or leave it”. Αν όμως υπήρχε μι! α ένωση καταναλωτών συνδρομητικών υπηρεσιών με 10.000 μέλη π.χ. τότε θα βλέπαμε πως θα επηρεαζόταν η τακτική των παρόχων έναντι των πελατών τους.
Αλλά και ο ΟΤΕ προκαλεί με το CONNEX TV. Διότι, τι είναι το CONNEX TV; Συνδρομητική Τηλεόραση μέσω διαδικτύου, σωστά; Εγώ λοιπόν, έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο. Και θέλω να κάνω μια συνδρομή στο συνδρομητικό πρόγραμμα του ΟΤΕ. Μπορώ; Οχι, βέβαια. Πρέπει να αλλάξω Internet Provider, να επιλέξω ΟΤΕΝΕΤ, οπότε τότε, μπορούν να μου κάνουν την χάρη να με κάνουν και συνδρομητή τους στο CONNEX TV. Ε, όχι. Αλλη υπηρεσία το internet κι άλλη υπηρεσία η συνδρομητική τηλεόραση. Δηλαδή, ο ΟΤΕ δεν μπορεί να διαθέσει τη συγκεκριμένη υπηρεσία στο τελικό καταναλωτή μέσω άλλων παρόχων;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!