Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την τεχνική υποστήριξη της NOVA μου είπαν ότι χάλασε ο αποκωδικοποιητής και να πάω σε εξουσιωδοτημένο μαγαζί της ΝΟVA για αντικατάσταση (όχι αγορά νέου).
Στο μαγαζί που πήγα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ιδιοκτήτη για να πάρω τον νέο HD αποκωδικοποιητή, μετά από 15 μέρες αναμονής για να βρει διορθωμένο αποκωδικοποιητή (με συχνές τηλεφωνικές επικοινωνίες οι οποίες κατέληγαν στο ότι δεν υπάρχει διορθωμένος αποκωδικοποιητής διαθέσιμος) τελικά βρήκε ένα και μου τον έδωσε, αφού του είπα ότι δε με ενδιαφέρει το HD και προτιμώ να διακόψω τη συνδρομή.
Στο μαγαζί είδα πολλούς αποκωδικοπιητές με την ίδια ένδειξη πάνω (Turk - TV προς αντικατάσταση) κι έμαθα ότι πολλοί αποκωδικοποιητές χάλασαν μαζικά την ίδια περίοδο με το δικό μου.
Δεν ξέρω πώς γίνεται και οι αποκωδικοποιητές χάλασαν όλοι μαζί, την ίδια περίοδο. Ίσως να είναι τυχαίο.
Αλλά και ο επισκευασμένος που πήρα δεν δουλεύει όπως ο προηγούμενος (ξεκινάει με μονίμως κλειδωμένα μερικά κανάλια και πρέπει να βάλω κωδικό για να ανοίξουν).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ