tromaktiko: OAEΔ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.ΠΟΣΟΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΧΑΣΑΤΕ?

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

OAEΔ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.ΠΟΣΟΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΧΑΣΑΤΕ?



Πριν 2 περίπου μήνες πήγα στον ΟΑΕΔ ΑΓ.ΛΑΥΡΑΣ στα ΠΑΤΗΣΙΑ να καταθέσω τα χαρτιά μου για το οικογενειακό επίδομα.Έχοντας διαβάσει ήδη το νόμο απο το Ιντερνετ που αναφέρονταν τα δικαιολογητικά καθως και το ποιοι ήταν οι δικαιούχοι,πήγα πλήρως ενημερωμένη.Η Κυρία Διευθυντης(μια με γυαλια και κόκκινες τούφες δίπλα από την διευθύντρια) όμως δεν ήταν.. καθώς και οι υπάλληλοι.
Ημουν για 1,5 ώρα εκεί λέγοντας μου ότι δεν μου δινουν το επίδομα καθως δεν εχω σφραγισμένο βιβλιάριο ΙΚΑ.Με το νόμο Πετραλιά κάθε χρόνο θα χρειάζονται περισσότερα ένσημα για ν ασφαλίζεται κανεις στο ΙΚΑ.Οποιος ομως εχει απο 50 και πλέον ένσημα δικαιουται επίδομα οικογενειακό ακόμη κι αν δεν έχει πλέον ΙΚΑ και ανήκει και σε άλλο ασφαλιστικο φορέα π.χ. του συζυγου.Αυτό δεν το διάβασαν όμως και μου φέρθηκαν αισχρά.....τους είπα να μου δωσουν γραπτώς την απόρριψη και τους λόγους και δεν δέχτηκαν.Μου δωσαν όμως να διαβάσω εγώ το νόμο για να σιγουρευτώ...όταν τους είπα να ξαναπάνε όμως σχολείο γιατί ο νόμος το λεγε ! ξεκαθαρα πάλι δεν ήθελαν να το δεχ τούν ...μετά απο επέμβαση καποιου σωστού υπαλλήλου η υπάλληλος μου το δωσε,αλλά η διευθυντρια,αυτη με τις κόκκινες τόυφες που το παίζει μπεμπέκα, δίπλα στην άλλη διευθύντρια όλου του ΟΑΕΔ συνέχισε τις ειρωνείες και την προκλητική συμπεριφορά ....αντί να ζητήσει συγνώμη...Αυτοι ειναι που μας κυβερνάνε...αυτούς πληρώνουμε και αντί να μας φέρονται με σεβασμό όπως σε καθε ανθρώπινη υπαρξη ,μας υποτιμούν κιόλας.Το αποτέλεσμα της όλης ιστορίας είναι ότι 5 λεπτά αργότερα κατέρρευσα στην ΕΥΔΑΠ που ειναι ακριβώς απέναντι....δεν μου άξιζε κάτι τέτοιο,όπως ! και σε κανένα πολίτη.Θέλω να πιστεύω ότι κάποια από αυτές τις κυρίες θα τιμωρηθεί για να σταματήσουν να το παίζουν κάποιες και να καταλάβουν ότι εμείς,Ο ΛΑΟΣ, τις πληρώνει.Δεν είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού...διεκδικούμε τα νόμιμα με νόμιμο τρόπο και καλά θα κάνουν ν αρχίσουν να φοβούνται αυτό το λαό και την οργή του.Είμαι μάνα 2 παιδιών ,καθηγήτρια και δεν ανέχομαι αυτό το χάλι.....ΤΕΛΟΣ.
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!