την Πέμπτη ο Ευρωπαίος επίτροπος για θέματα Ανταγωνισμού, Χοακίν Αλμούνια.
«Η μεγάλη δυσκολία εδώ είναι ότι οι δύο εταιρίες ελέγχουν σχεδόν το σύνολο της ελληνικής αγοράς», είπε, σύμφωνα με το Reuters, σε ομιλία του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Βέλγιο για θέματα ανταγωνισμού.
«Όπως και σε προηγούμενες υποθέσεις με αεροπορικές εταιρίες, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η συγκέντρωση στον κλάδο των αερομεταφορών δεν αποβαίνει εις βάρος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων στην Ευρώπη», σημείωσε.
Η έρευνα της Κομισιόν για τη συγχώνευση ξεκίνησε στις 30 Ιουλίου.
Ο κ. Αλμούνια είπε ακόμα ότι η προτεινόμενη συναλλαγή «παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες» με την προσπάθεια εξαγοράς της Aer Lingus Group από την Ryanair Holdings, η οποία τελικώς δεν εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2007.
Με τη συγχώνευση, ο νέος αερομεταφορέας θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 64 αεροσκάφη και 5.850 εργαζομένους.
«Η μεγάλη δυσκολία εδώ είναι ότι οι δύο εταιρίες ελέγχουν σχεδόν το σύνολο της ελληνικής αγοράς», είπε, σύμφωνα με το Reuters, σε ομιλία του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Βέλγιο για θέματα ανταγωνισμού.
«Όπως και σε προηγούμενες υποθέσεις με αεροπορικές εταιρίες, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η συγκέντρωση στον κλάδο των αερομεταφορών δεν αποβαίνει εις βάρος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων στην Ευρώπη», σημείωσε.
Η έρευνα της Κομισιόν για τη συγχώνευση ξεκίνησε στις 30 Ιουλίου.
Ο κ. Αλμούνια είπε ακόμα ότι η προτεινόμενη συναλλαγή «παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες» με την προσπάθεια εξαγοράς της Aer Lingus Group από την Ryanair Holdings, η οποία τελικώς δεν εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2007.
Με τη συγχώνευση, ο νέος αερομεταφορέας θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 64 αεροσκάφη και 5.850 εργαζομένους.
in.gr