Και αναφέρω τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας στο υποτιθέμενο call center :
Ανύπαρκτα διαλείμματα ακόμα και στους 8ωρους.
Ο 8ωρος δηλώνεται 4ωρος 3μερης απασχόλησης, τα μισά χρήματα μπαίνουν στην τράπεζα και τα άλλα μισά στο χέρι από το λογιστήριο για να μπορέσει να καλυφθεί η εταιρεία.
Δεν υπάρχουν επιδόματα βασικά τα οποία αφορούν call center όπως : Επίδομα οθόνης, επίδομα κυλιόμενης βάρδιας, επίδομα ακουστικών.
Ο agent μπορεί να δουλέψει και 10 μέρες συνεχόμενα και όχι στις 5 μέρες να έχει ρεπό όπως υποχρεωτικά ορίζει ο νόμος.
Χριστούγεννα το δώρο βέβαια βγαίνει βάση του 3μερου 4ωρου και όχι του 8ωρου που δουλεύει κάποιος «μαύρα»
Αυτά είναι μερικά κύριε Π. δεν είχα σκοπό να αναφέρω κάτι φοβούμενος μην χάσουν την θέση τους τόσοι εργαζόμενοι μιας και ένας έλεγχος από την επιθεώρηση εργασίας ή από το ΙΚΑ θα σας έκλεινε την ίδια μέρα.
Επίσης σκοπίμως δεν ανέφερα δημοσιεύματα από προηγούμενες μήνες που ήθελαν την pizza fun να χρωστάει μεγάλα ποσά στο ΙΚΑ, δεν το ανέφερα διότι σε αυτό δεν ήμουν ποτέ παρών, μην προκαλείτε όμως με αυτές σας τις δηλώσεις περί βοήθειας και προσλήψεων.
Όλα αυτά από έναν πρώην εργαζόμενο σας, ο οποίος σας αντιλήφθηκε νωρίς, συμφωνώ όμως ότι δεν φταίτε μόνο εσείς αλλά και όσοι δέχονται να εργαστούν σε αυτό το υποτιθέμενο call center, βλέπετε η ανάγκη όμως είναι μεγάλη και κάποιοι φροντίζουν να την εκμεταλλευτούν. Και κάτι τελευταίο, μην βάζετε το χέρι σας στην φωτιά ότι κανείς δεν έχει κλείσει γραμμή, αν είχατε περάσει από agent θα ξέρατε ότι αυτό που λέτε είναι τόσο άτοπο όσο και να πει κανείς ότι δεν έχει πει ποτέ ψέματα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ