tromaktiko: Παραπλανητική διαφήμιση του Public στο Facebook!

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Παραπλανητική διαφήμιση του Public στο Facebook!



Καθώς σέρφαρα σήμερα στη σελίδα μου στο Facebook, παρατήρησα ένα πλαϊνό banner με διαφήμιση για προσφορές στα καταστήματα Public. Αρχικά δεν έδωσα σημασία, αλλά σε δευτερόλεπτα συνειδητοποίησα ότι 12 άλλοι φίλοι μου είχαν πατήσει "Like" στην διαφήμιση αυτή.
Απορημένος από το τι μπορεί να είναι αυτή η τόσο καλή προσφορά που να αρέσει σε τόσο κόσμο, έκανα και εγώ κλικ. Αυτό που είδα αμέσως μετά με έκανε να αισθανθώ ότι με κοροϊδεύουν. Είδα, λοιπόν μια σελίδα που έλεγε "πατήστε Like για να δείτε την προσφορά μας". Δηλαδή, πριν δω εγώ καν τι έχει να μου προσφέρει, πρέπει να δηλώσω δημόσια στο προφίλ μου και κάτω από το  διαφημιστικό banner της εταιρείας ότι μου αρέσει!!! Να διαφημίσω δηλαδή εγώ ο ίδιος κάτι που δεν ξέρω καν τι είναι! Να μετατρέψω την περιέργεια μου να δώ μια προσφορά σε πρόταση για τους φίλους μου, χωρίς την  παραμικρή πληροφορία. Με αυτό δεν μπόρεσα παρά να θυμηθώ τις γελοίες απάτες τύπου "πάτα like για να δεις ποια διάσημη κυκλοφορούσε γυμνή κλπ". Ντροπή στα Public που θεωρούν τόσο χαζό τον κόσμο που τους δίνει  λεφτά για να ανοίγουν μαγαζιά παντού! Ντροπή και σε μένα που ξόδευα τα λεφτά μου σε, απ'ό,τι φαίνεται,  απατεώνες.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!