tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ''ΚΑΚΙΣΤΟ SERVICE SAMSUNG''

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ''ΚΑΚΙΣΤΟ SERVICE SAMSUNG''



ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΡΚΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ! ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SERVICE ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!! ΚΟΝΤΕΥΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΩ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΣ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ 2 ΠΛΑΚΕΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ...ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΝΕ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ....ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!