tromaktiko: To νέο Fiat Doblo Cargo βραβεύτηκε ως το Van της χρονιάς για το 2011

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

To νέο Fiat Doblo Cargo βραβεύτηκε ως το Van της χρονιάς για το 2011



To νέο Fiat Doblo Cargo βραβεύτηκε ως το Van της χρονιάς για το 2011 -με 128 από τους 168 βαθμούς, που ήταν η μέγιστη...

 βαθμολογία- από μία επιτροπή 24 έμπειρων δημοσιογράφων επαγγελματικών οχημάτων, οι οποίοι εκπροσωπούν τον ίδιο αριθμό χωρών.
Το σημαντικό αυτό βραβείο απονεμήθηκε κατά τη διάρκεια μιας βραδινής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για τη σηματοδότηση της 63η επετείου της Διεθνής Έκθεσης Επαγγελματικού Αυτοκινήτου στο Ανόβερο, της πιο σημαντικής εμπορικής και βιομηχανικής έκθεσης στην Ευρώπη.

Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2011, ο πρόεδρος της επιτροπής του διαγωνισμού «Van of the Year», Pieter Wieman, είπε πως «ο σχεδιασμός του νικητήριου van εντυπωσίασε την επιτροπή σε πολλά επίπεδα αλλά κυρίως από το γεγονός ότι η Fiat Professional κατάφερε να διευρύνει τις επιλογές αμαξώματος πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του. Η γκάμα του Doblo δεν περιλαμβάνει μόνο την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο και την υπερυψωμένη οροφή αλλά και έκδοση για μετασκευές (σασί) και ειδική έκδοση ανοικτού φορτηγού.

Η επιτροπή εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα με το ευρύ φάσμα των κινητήρων οι οποίοι περιλαμβάνουν επίσης και έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα μεθανίου/βενζίνης καθώς και μια ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, η κριτική επιτροπή εντυπωσιάστηκε με την οδηγική ευχαρίστηση και το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρουν οι διαφορετικές εκδόσεις του Doblo».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Professional, Lorenzo Sistino, σχολίασε για το βραβείο που απέσπασε το Fiat Doblo: «To νέο Doblo Cargo υπήρξε ένα καινοτόμο όχημα από την σύλληψη της ιδέας του. Με το Doblo προσφέρουμε στους πελάτες μας πολλαπλές επιλογές, τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και την πιο προηγμένη τεχνολογία στην κατηγορία. Αυτό το βραβείο αποτελεί απόδειξη της δυνατότητάς μας για δημιουργία καινοτόμων προϊόντων. Το γεγονός ότι το Doblo κέρδισε αποδεικνύει το επίπεδο καινοτομίας του, αλλά και την έκταση των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών».

Το νέο Doblo Cargo είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία των μικρών van που διαθέτει ωφέλιμο όγκο και φορτίο αντίστοιχο με οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών, παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του. Είναι επίσης οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου και φιλικό προς το περιβάλλον. Αυτό το όχημα αναπτύχθηκε από το στάδιο του σχεδιασμού ως ένα αυθεντικό επαγγελματικό αυτοκίνητο, όχι απλά ένα μικρό van αλλά ένα επαγγελματικό όχημα που μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις επαγγελματικές αποστολές, χάρη στους 10 τύπους αμαξώματος και πάνω από 500 εκδόσεις που προκύπτουν από το συνδυασμό αμαξώματος, πίσω και πλευρικών θυρών και κινητήρων. Αποτελεί λοιπόν το ιδανικό επαγγελματικό αυτοκίνητο για τους επαγγελματίες οδηγούς που περνούν πολλές ώρες της ημέρας στο όχημά τους: στην κίνηση της πόλης με συχνές στάσεις, στη φορτοεκφόρτωση των εμπορευμάτων , αλλά και στις γρήγορες μετακινήσεις εκτός πόλης.

Το νέο Doblo Cargo, κατασκευασμένο σε νέα πλατφόρμα, κατέχει πολλά ρεκόρ στην κατηγορία του: διαθέτει εσωτερικό μήκος μέχρι και 2,17 μέτρα, πλάτος ανάμεσα στους θόλους των τροχών 1,23 μέτρα, ωφέλιμο όγκο έως και 4,6 κυβικά μέτρα (5,4 κ.μ. εντός των επόμενων μηνών με το λανσάρισμα της έκδοσης με μακρύ μεταξόνιο και υπερυψωμένη οροφή - Maxi High Roof), ωφέλιμο φορτίο από 750 έως και 1000 κιλά, κατανάλωση καυσίμου 4,8 λίτρα/100 χμ, 1250χλμ με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου και εκπομπές CO2 μόλις 126 γρ/χμ με τον κινητήρα των 90 ίππων 1.3 Multijet II Euro 5. Όλοι οι παραπάνω αριθμοί εξασφαλίζουν στους οδηγούς σημαντικά πλεονεκτήματα προκειμένου να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να περιορίσουν τα τρέχοντα έξοδά τους. Το νέο όχημα προσφέρει άνετο, τετράγωνο και πλήρως αξιοποιήσιμο χώρο φόρτωσης που είναι εφοδιασμένος με πλαϊνές συρόμενες πόρτες και μεγάλες πίσω πόρτες για διευκόλυνση της φόρτωσης και εκφόρτωσης.

O καινοτόμος σχεδιασμός και οι γενναιόδωρες διαστάσεις του καθιστούν το νέο Doblo Cargo ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Το μπροστινό μέρος εκφράζει έντονη προσωπικότητα, οι πλευρικές γραμμές, οι έντονοι θόλοι των τροχών και το επιβλητικό πίσω μέρος δίνουν έμφαση στην προσβασιμότητα και την έκταση του χώρου φόρτωσης. Αυτή η στιβαρή εμφάνισή του και οι μεγαλύτερες εσωτερικές όσο και στις εξωτερικές διαστάσεις του σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, επιβεβαιώνουν την τάση που συνεχώς αυξάνεται τα τελευταία χρόνια όσον αφορά τις πρακτικές παραμέτρους των ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων (ωφέλιμος όγκος και ωφέλιμο φορτίο).

Το νέο Doblo Cargo διατίθεται με 5 κινητήρες: βενζινοκινητήρα 95 ίππων 1.4, κινητήρα μεθανίου-βενζίνης 1.4 Turbo και τρεις κινητήρες πετρελαίου turbo (δεύτερης γενιάς 1.3 Μultijet 90 ίππων, 1.6 Multijet 105 ίππων και 2.0 Multijet 135 ίππων). Όλοι οι κινητήρες είναι Euro 5 με σύστημα Start&Stop και φίλτρο σωματιδίων στους πετρελαιοκινητήρες. Διακρίνονται για την οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρουν, τις εξαιρετικές επιδόσεις, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, το χαμηλό κόστος λειτουργίας (κατανάλωση καυσίμου και συντήρηση) αλλά και για την αξιοπιστία τους και τη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον.

Μια ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή είναι η νέα έκδοση 120 ίππων 1.4 T-jet Natural Power, ο μόνος υπερτροφοδοτόυμενος κινητήρας διπλού καυσίμου μεθανίου/βενζίνης στην κατηγορία του που μπορεί να εγγυηθεί έως 750χλμ διαδρομής (έως 450χλμ με CNG καύσιμο και 300χλμ με βενζίνη) με κατανάλωση μόλις 4,9 κιλά μεθανίου ανά 100χλμ και 7,4 λίτρα/100χλμ βενζίνης και ωφέλιμο φορτίο έως 980 κιλά.
Μέχρι το τέλος του έτους, η γκάμα των κινητήρων θα επεκταθεί με τον νέο κινητήρα 90 ίππων 1.6 Multijet με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στον τομέα της ασφάλειας το "Διεθνές Επαγγελματικό Αυτοκίνητο του 2011", δεν γνωρίζει ανταγωνιστές. Με σκοπό να εξασφαλιστεί η βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, η άνεση αλλά και η ενεργητική ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες οδοστρώματος και φορτίου, το όχημα έχει εξοπλιστεί με καινοτόμα μηχανικά χαρακτηριστικά όπως η πίσω ανάρτηση διπλών συνδέσμων διαθέσιμη με διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με την έκδοση. Το σταθερό και προβλέψιμο κράτημα στο δρόμο είναι εγγυημένο και από τη χρήση προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων για τη σταθερότητα, δηλαδή το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με ηλεκτρονικό κατανεμητή δύναμης φρεναρίσματος (ΕΒD) και κυρίως το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP) και την υποβοήθηση εκκίνησης από στάση σε ανηφόρα (Hill-Holder) που προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος.

Το νέο Doblo Cargo έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να επιτυγχάνει τα υψηλότερα επίπεδα παθητικής ασφάλειας, χάρη στο αμάξωμα ελεγχόμενης παραμόρφωσης, τους καινοτόμους μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους που προσφέρουν προστασία τόσο στο κεφάλι όσο και στο θώρακα. Επιπλέον, διαθέτει μια σειρά από μικρές έξυπνες λύσεις που μετατρέπουν την καμπίνα του οδηγού σε ένα κινητό γραφείο, όπως η εταζέρα κάτω από την οροφή, το ταμπλό εγγράφων στην κεντρική κονσόλα και πολλές πρακτικές θήκες αποθήκευσης. Το όχημα επίσης προσφέρει τεχνικές λύσεις και τεχνολογικό εξοπλισμό που δημιουργούν τις καλύτερες συνθήκες άνεσης και βοηθούν στη διατήρηση της προσοχής στο δρόμο κατά τη διάρκεια της οδήγησης: αυτές οι λύσεις περιλαμβάνουν ένα σύστημα κλιματισμού ή αυτόματου κλιματισμού, cruise control, αισθητήρες στάθμευσης, ενσωματωμένο σύστημα Blue&Me hands-free, σύστημα πλοήγησης Blue&Me - TomTom και το καινοτόμο σύστημα eco:Drive Fleet Professional.

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου στο Ανόβερο θα φιλοξενήσει το διεθνές ντεμπούτο του νέου Doblo Light Truck, του πρώτου ανοικτού φορτηγού της κατηγορίας που εγγυάται την ποιότητα και την αξιοπιστία για τους πελάτες και μια νέα έκδοση σασί μετασκευασμένου σε ψυγείο. Η νέα έκδοση Light Truck με τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις επιτρέπει την εύκολη μετακίνηση στην πόλη, ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, όπως στενούς δρόμους και απότομες στροφές. Διαθέτει όμως σεβαστές διαστάσεις καρότσας: 2,30 μέτρα σε μήκος, 1,86 μέτρα πλάτος και 4 κ.μ. ωφέλιμη επιφάνεια. Το όχημα διαθέτει ωφέλιμο φορτίο έως 1000 κιλά το οποίο καθιστά δυνατή η νέα πίσω ανάρτηση διπλών συνδέσμων που εξασφαλίζει τη μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτωση στους άξονες: μέχρι και 1450 κιλά στον πίσω άξονα.


cosmo.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!