http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/travelplanet24.html#more
Ο καταγγέλλων αναγνώστης έκλεισε μέσω της ιστοσελίδας μας δωμάτιο στο ξενοδοχείο Birbey στην Κωνσταντινούπολη. Στην περιγραφή του εν λόγω ξενοδοχείου αναφέρεται η ύπαρξη χώρου στάθμευσης, ανάμεσα στις υπόλοιπες παροχές του ξενοδοχείου, χωρίς όμως να αναφέρεται πουθενά ότι οι εν λόγω υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν. Συνημμένο θα βρείτε screenshot με την περιγραφή του ξενοδοχείου όπως εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μας. Επίσης θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η εταιρεία μας απλά παρουσιάζει τα διάθεσιμα ξενοδοχεία και δεν προβαίνει σε κάποια πρόταση άρα η επιλογή έγκειται καθαρά στις επιθυμίες του πελάτη.
Όσον αφορά την κατάσταση του ξενοδοχείου, θέλουμε να επισημάνουμε ότι μέσω της ιστοσελίδας μας είναι διαθέσιμα 70.000 ξενοδοχεία. Κατά συνέπεια είναι αδύνατον να μπορέσουμε να ελέγξουμε σε όλα αυτά τα ξενοδοχεία την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και την κατάσταση των δωματίων. Για το λόγο αυτό και προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε μία αντικειμενική αξιολόγηση των ξενοδοχείων που προσφέρονται, σε κάθε πελάτη που κλείνει κάποιο ξενοδοχείο μέσω της ιστοσελίδας μας, στέλνεται ένα e-mail για την αξιολόγηση του ξενοδοχείου που επισκέφθηκε, όπου μπορεί να αφήσει τα σχόλιά του καθώς και να ανεβάσει σχετικές φωτογραφίες. Κατανοώντας την άσχημη κατάσταση του δωματίου που έκλεισε ο καταγγέλοντας τον παρακαλούμε να απαντήσει στο e-mail αξιολόγησης που θα λάβει με την επιστροφή του. Θέλουμε να επισημάνουμε ότι αυτές οι αξιολογήσεις από τους πελάτες μας είναι το μοναδικό μέσο που έχουμε στη διάθεσή μας για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας θα είναι ευχαριστημένοι. Η σημασία που δίνουμε στις αξιολογήσεις αποδεικνύεται εξάλλου από το γεγονός ότι σε κάθε αξιολόγηση προσφέρουμε 20� εκπτωτικό κουπόνι.
Μετά Τιμής
Marko Brinkmann
Chief Marketing Officer
travelplanet24.com