tromaktiko: ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΑ ULLA POPKEN

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΑ ULLA POPKEN



Στις 03-08-2010 αγόρασα 2 τζην παντελόνια από το κατάστημα της Ulla Popken στη Νέα Σμύρνη

Το ένα εκ των 2 τζην το φόρεσα μόνο 3 φορές μέχρι πριν 20 μέρες περίπου, όπου και χάλασε το φερμουάρ του.
 Πήρα το συγκεκριμένο παντελόνι στο κατάστημά στη Νέα Σμύρνη το Σάββατο στις 25-09-2010 [διότι οι ο ελεύθερος χρόνος είναι δυστυχώς περιορισμένος λόγω δουλειάς για να πάω νωρίτερα] με το παντελόνι ώστε να ενημερώσω και να γίνει αντικατάστασή του ή διόρθωση του έστω [διευκρινίζω ότι ούτε καν ζήτησα τα λεφτά μου πίσω, πήγα με πολύ καλή διάθεση]. Εξήγησα στην πωλήτρια και στην υπεύθυνη του καταστήματος ότι δεν θεωρώ λογικό ένα παντελόνι που κοστολογείται στα 58€ να χαλάει τόσο γρήγορα και εύκολα, καθότι δεν έγινε καμία κακή χρήση του και προφανώς ήταν ελαττωματικό. Το νούμερο μου κάνει μια χαρά και το παντελόνι δεν χρειάστηκε να το ζορίσω καθόλου και για κανέναν λόγο και αυτό φαίνεται από το παντελόνι και το είδαν και οι ίδιες.
Η αρχική αντίδραση που είχα από την πωλήτρια ήταν η απάντηση με ύφος επιδοκιμασίας «και εγώ αγόρασα στον άντρα μου ένα παντελόνι και όταν χάλασε το φερμουάρ πήγα στην μοδίστρα δεν το πήγα να το αλλάξω». Καταρχήν, προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη την απάντηση που μου έδωσε. Κατά δεύτερον, το παντελόνι που αγόρασα και που κοστολογείται 58€ φορέθηκε μόνο 3 φορές και της εξήγησα ότι δεν θα πρέπει να χαλάνε τόσο εύκολα τα καινουργια παντελόνια. Η απάντηση της -για να μην σας κουράζω- ήταν να φωνάξει την υπεύθυνη του καταστήματος η οποία επίσης αρνήθÎ! �κε να δεχτεί αλλαγή ή διόρθωση, λέγοντας ότι δεν κάνουν επιδιορθώσεις και ούτε αντικαταστάσεις. Φυσικά, είδε ότι το παντελόνι είναι σε άριστη κατάσταση και ότι δεν έχει γίνει κακή χρήση. Προσπάθησε να δικαιολογήσει και να αποφύγει ευθύνες λέγοντας ότι μάλλον πιάστηκε σε μια κλωστούλα που κρεμόταν και για αυτό χάλασε [και λέω, και έτσι να ήταν -που ΔΕΝ ήταν- είναι δυνατόν να χαλάνε τόσο εύκολα??? Εν ολίγοις, μετά από ερώτηση μου, μου είπε ότι δεν υπάρχει εγγύηση για τα ρούχα και ότι συμβαίνουν αυτά. Και μετά από δική μου πίεση μου είπε να της! πάω την απόδειξη αγοράς και θα ρωτήσει στα κεντρικά που δεν θα κάνουν τίποτα δηλαδή το πιθανότερο, όπως μου είπε κατά λέξη.
Αποφάσισα και λόγω περιορισμένου χρόνου αλλά και για πιο άμεσα και γιατί δεν είδα κανέναν επαγγελματισμό ούτε και καμία απολύτως διάθεση από τις κυρίες στο κατάστημα να εξυπηρετήσουν, αντιθέτως θεωρούσαν αυτονόητο ότι «ας πρόσεχα» και «τυχερά είναι αυτα», και επικοινώνησα μέσω email με τα κεντρικά της εταιρείας για να έχω μια πιο υπεύθυνη και άμεση απάντηση και έτσι έστειλα email στις 29-09-2010. Έκτοτε έλαβα μια απάντηση μετά από λίγη ώρα ότι προώθησαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου...παρόλο που έστειλα και 2Î! ¿ email υπενθύμισης την Παρασκευή, ακόμα περιμένω!!!
58€ πεταμένα στα σκουπίδια!!!έχω πάρει απτο παζάρι πολλές φορές τζην με 10€ τα οποία τα φοράω χρόνια και είναι ακόμα σε άριστη κατάσταση ακόμα...ντροπή τους για την κοροϊδια και που μας περνάνε για ηλίθιους!!! Σίγουρα θα στείλω ενημέρωση και στο ΙΝΚΑ. Δεν έχω την πολυτέλεια να δίνω 58€ σε παντελόνι, αγόρασα από μαγαζί μετά από αρκετά χρόνια και να τα αποτελέσματα!!! φτου τους, για αυτούς 58€ δεν είναι τίποτα προφανώς, εγώ ξέρω τον κόπο μου για να τα βγάλω όμως.
Ευχαριστώ που με ακούσατε και ελπίζω να το κοινοποιήσετε να μάθει ο κόσμος και να μην πιάνεται κορόϊδο από τέτοιες εταιρείες.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!