επικοινώνησε μαζί μου ο Brand Manager της εταιρείας [ο οποίος ήταν ευγενέστατος και με κάθε διάθεση να λύσει το θέμα) εξηγώντας μου το ότι έλειπε στο εξωτερικό και για αυτό δεν είχε επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για να λύσει το ζήτημα με την αντικατάσταση του παντελονιού [φυσικά τόνισα το γεγονός ότι θα έπρεπε να μπορεί και κάποιος άλλος από τα 80 άτομα προσωπικό της εταιρείας να μπορεί να διαχειρίζεται τέτοια θέματα και θεωρώ ότι το έχει καταλάβει και ο ίδιος αυτός]. Επίσης, μετά από λίγη ώρα επικοινώνησαν μαζί μου και από τα κεντρικά στην Θεσσαλονική και μου είπαν ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν είχαν προλάβει να απαντήσουν και να δώσουν λύση. Τελικά, δόθηκε εντολή και πήγα και άλλαξα το παντελόνι με ένα άλλο και μου εδωσαν και 30% έκπτωση για άλλες αγορές. Κρίνω την ενέργεια αυτή επαγγελματική, και δεν θα σκεφτώ καχύποπτα λέγοντας ότι αν δεν είχα δημοσιεύσει το θέμα κατά πόσο θα είχε λυθεί το ζήτημα. Θα αφήσω την κρίση αυτή επάνω σας. Το θέμα είναι ότι έστω και έτσι, βρέθηκε λύση. Δεν ζήτησα καμία χάρη από κανέναν ούτε καμία έκπτωση [για αυτό και δεν έκανα ούτε και θα κάνω χρήση της έκπτωσης], ήθελα απλά να έχω ένα προϊόν που αγόρασα που να ανταποκρινεται στην τιμη που πλήρωσα. Και τελικά έτσι και έγινε. Ηθικό δίδαγμα: δεν πρέπει να μένουμε άπραγοι όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά να προσπαθούμε να βρούμε λύση για να υπάρχει μια ισορροπία στις συναλλαγές μας. Με παρότρυναν να δημοσιεύσω την επίλυση του θέματος μόλις ολοκληρωθεί, και το κάνω όχι επειδή μου ζητήθηκε, αλλά επειδή όλα τα θέματα πρέπει να παρουσιάζονται πάντα ολοκληρωμένα [μπας και μάθουμε κάτι σε αυτό τον τόπο]. Στην φίλη με το πρόβλημα με το παντελόνι από τον όμιλο φωκά λέω ότι καλό θα ήταν αν ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο να επικοινωνήσει άμεσα με τους υπεύθυνους που θα μπορέσουν να της δωσουν μια λύση. Και αν όλοι [και πελάτες και επιχειρηματίες] μάθουμε επιτέλους κά! ποια στιγμή να κάνουμε ηθικές και ! σωστ ές συναλλαγές, ίσως αλλάξουμε κάτι σε αυτό τον τόπο!!ποτέ δεν είναι αργά! Ευχαριστώ τον Brand Manager της Ulla Popken για τον επαγγελματισμό του που έδωσε λύση στο πρόβλημα και ελπίζω να παρέχει την σωστή εκπαίδευση στο προσωπικό της εταιρείας ώστε να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις. Προφανώς δεν το έκανε για τα ωραία μου μάτια, αλλά για να μη δοθεί συνεχεια και έκταση στο θέμα και για να αποκατασταθεί το όνομα της εταιρείας, και πολύ καλά έκανε εφ' όσον θέλει να λέγεται σωστός επαγγελματίας!
Ευχαριστώ που με ακούσατε και ελπίζω να το δημοσιεύσετε για να έχουμε πάντα και τις 2 πλευρές του νομίσματος σωστές.