tromaktiko: Απάντηση στην απάντηση για wind

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στην απάντηση για wind



Φίλε μου, επειδή μάλλον κατάλαβες ό,τι εσύ ήθελες από την ανάρτησή μου (ή μέχρι εκεί έφτανες) θα προσπαθήσω να γίνω πιο κατανοητός.


1ον: Επειδή δεν είμαστε όλοι γκατζετάκηδες και στελέχη επιχειρήσεων, η Wind ήταν υποχρεωμένη να με ενημερώσει για το γεγονός ότι το κινητό που αγόραζα χωρίς BIS (Blackberry Internet Service) θα ήταν άχρηστο,πράγμα που δεν έκανε.Δεν ήταν ΔΙΚΗ μου δουλειά να το γνωρίζω.Ήταν δική τους.

2ον:Πληρώνω ένα πακέτο τηλεφωνίας το οποίο δεν μπορώ να το εκμεταλλευτώ πλήρως ύστερα από ΔΙΚΟ τους σφάλμα (εσύ θα έπαιρνες να τους ευχαριστήσεις;)

3ον: Αρνούμαι να πληρώσω στην εταιρία που με "παγίδεψε" με αυτόν τον τρόπο έστω κι ένα cent παραπάνω από ότι έχω συμφωνήσει,όχι γιατί τα τσιγκουνεύομαι, αλλά γιατί θα ήμουν μεγάλο κορόιδο αν το έκανα.Με 15 ευρώ που ζητάνε αυτοί κάθε ΜΗΝΑ, ξεκλειδώνεις την συσκευή σου μέσω ίντερνετ μία φορά και ξεμπέρδεψες (http://blackberrymep.com/)



Φτάνει πλέον με τη νοοτροπία στην Ελλάδα ότι για όλα φταίει ο πελάτης!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!