tromaktiko: Η αλήθεια για την Wind

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Η αλήθεια για την Wind



Για να μην γράφονται ανακρίβιες,το costumer care ή εξυπηρέτηση πελατών της WIND καθώς και όλες οι νευραλγικές υπηρεσείες παροχών προς τους πελάτες της παραμένουν ακόμα στα χέρια της εταιρίας.
Εχουν παραχωρηθεί μόνο οι υπηρεσείες τηλεφωνικού καταλόγου. Δυστυχώς όμως οταν εμείς πάμε ν'αγοράσουμε ένα προιον δεν το ψάχνουμε ως ωφείλουμε αλλά μένουμε στις περιγραφές των εκάστοτε πωλητών μέχρι να έρθει η στιγμή του πρώτου λογαριασμού.Τότε ανακαλύπ! τουμε οτι υπάρχουν και άλλα πράγματα-που εμείς ωφείλαμε να γνωρίζουμε- και πεπικοινωνούμε με την παλιοεταιρία που είναι όλοι τους κλέφτες και βρίζουμε τον υπάλληλο που την εκπροσωπεί. Τον υπάλληλο που δουλεύει για 8 ώρες με το ακουστικό στο αυτί, Σαββατοκύριακα, Αργίες και βάρδιες και έχει και τους προισταμένους του απο πάνω να τον πιέζουν να ανεβάσει τις προσωπικές του επιδόσεις. Εχει επίσης και τους manager που ιδέα δεν έχουν τι σημαίνει η εξυπηρέτηση πελατών να κάνουν ασκήσεις επι χάρτου, να χασκογελάνε οταν ο δυσαρεστημένος συνδρομητ! ής ξεχέζει πατόκορφα τον υπάλληλο! ο οπ οίος κάθεται και ακούει χαρούμενος τα χεστήρια γιατί εαν πράξει αλλιώς θα <<πέσει>> η απόδοση του και το service level που έχουν σκαρφιστεί οι managoδιευθηντάδες που ήρθαν ουρανοκατέβατοι με το μαγικό τους ραβδί απο τα κολεγιάκια τους να ανεβάσουν και άλλο την εταιρία,κανονίζοντας που θα πάνε το Σαββατοκύριακο που έχουν ελεύθερο. Και φυσικά ο τσαντισμένος συνδρομητής θα πρέπει υποχρεωτικά ν΄αξιολογήσει και τον υπάλληλο που τον εξυπηρέτησε -καινούργια εφεύρεση νεόφερτου στελέχους της εταιρίας που ανάθεμα εαν αντέξει μία ώρα στις γραμμέÏ! ‚ να τον ξεχέζουν- για να μπορέσει ο manager νά αποφασίσει με στατιστικά κατα πόσο ο υπάλληλος είναι κατάλληλος να συνεχίσει ή να πάει σπίτι του και ν'αντικατασταθεί απο έναν νέο με 500-600 €, μετά απο 8-10 χρόνια προσφορας απο πραγματικά μάχιμο πόστο στην εταιρία. Αυτά πρέπει να κοιτάξει η WIND που πραγματικά είναι απο τις ποιό αξιοπρεπείς εταιρίες στον χώρο της στο νέο της αυτό ξεκίνημα. Εμείς σαν συνδρομητές πρέπει να σκεφτόμαστε οτι πίσω απο την γραμμή είναι ένας εργαζόμενος που προσπαθεί να καταλάβει το προβλημά μας και να μας βοηθήσει να του Î! �ρούμε λύση και οχι να μας κοροιδέÏ! �ει. Î �ρέπει να μάθουμε να ζητάμε αυτό που πραγματικά θέλουμε και μόνο αυτό. Δεν φταίει ο υπάλληλος της WIND εαν αυτή μου έκοψε το τηλέφωνο λόγω απλήρωτων λογαριασμών!Επίσης ποτέ δεν στέλνουμε μηνύματα σε χρεώσιμους τετραψήφιους αριθμούς αλλά μας τους βάζει η εταιρία απο μόνη της στο κινητό μας. Αυτές είναι κάποιες πικρές αλήθειες για την εν λόγω εταιρία και για εμάς ως συνδρομητές-πελάτες.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!