1. «Πράσινη» Δόμηση
Οι καταναλωτές, όλο και περισσότερο ενδιαφέρονται για τις περιβαλλοντικές επιδράσεις και απαιτούν ακόμη και στις κατασκευές πιο πράσινες πρακτικές και πράσινα υλικά. Είτε αγοράζοντας ένα νέο σπίτι ή αναβαθμίζοντας ένα παλαιό, θέλουν μία κατασκευή που όχι μόνο δείχνει αλλά ανταποκρίνεται σε διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα. Τα πράσινα υλικά, οι πράσινες τεχνικές δόμησης και οι πράσινες πιστοποιήσεις θα είναι τα κλειδιά της επιτυχίας στο μέλλον.
2. Εκπτωτικά Καταστήματα
Το 2010 προβλέπεται ότι η διεθνής οικονομία θα ανακάμψει. Οι καταναλωτές εντούτοις, θα συνεχίσουν να είναι πιο συντηρητικοί απ' ότι ήταν και θα ψάχνουν για ευκαιρίες είτε σε λαϊκές αγορές είτε σε περιφερειακά καταστήματα ή σε αλυσίδες εκπτωτικών καταστημάτων & stock houses. Υπάρχουν και στην Ελλάδα εταιρίες franchising που διαθέτουν επώνυμα καταστήματα με εκπτωτικά ή φθηνά προϊόντα κάθε είδους.
3.Υπηρεσίες καθαριότητας
Ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση του καθενός, όλα γύρω μας αργά ή γρήγορα λερώνουν, λεκιάζουν και χρειάζονται επαγγελματική φροντίδα. Και όσο τα χρήματα για εξόδους μειώνονται τόσο η ποιότητα ζωής μέσα στο σπίτι θα τραβάει μέρος του προϋπολογισμού μας. Το ίδιο ισχύει και για βιομηχανικά κτίρια ή χώρους γραφείων.
4.Οικολογικά Προϊόντα
Μεταλλικά μπουκάλια νερού, υφασμάτινες τσάντες για ψώνια, προϊόντα από ανακυκλωμένες πρώτες ύλες, τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης ενέργειας. Όλα αυτά τα προϊόντα σχεδιάσθηκαν για να μειώσουν την περιβαλλοντική μόλυνση και να αντικαθιστούν άλλα. Σε όλους τους κλάδους μπορείτε να βρείτε μεθόδους ή προϊόντα που θα δίνουν στους αγοραστές σας, μια πιο οικολογική πρόταση.
5.Διαχείριση Υδάτινων πόρων
Το νερό είναι το πετρέλαιο του μέλλοντος. Όσο ελαττώνονται τα αποθέματα τόσο πιο πολύτιμο γίνεται και τόσο πιο αναγκαίες οι υπηρεσίες , τα προϊόντα και οι τεχνολογίες που θα μας βοηθήσουν να τα εξοικονομήσουμε. Από συστήματα που εντοπίζουν αυτόματα διαρροές μέχρι κατασκευή αυτοποτιζόμενων κήπων, μίνι συστήματα αφαλάτωσης ή τεχνολογίες καθαρισμού & χρήσης αποβλήτων.
6.Σοκολάτα!
‘Έχει καταγραφεί ότι σε περιόδους ανασφάλειας ή οικονομικών δυσκολιών οι άνθρωποι τρώνε περισσότερη...σοκολάτα. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα που το γλυκό έχει ανέβει σε πολύ υψηλά επίπεδα ποιότητας και γεύσης οι ευκαιρίες για επέκταση σε άλλες χώρες με προϊόντα σοκολάτας ή ζαχαροπλαστικής είναι μεγάλες.
7. Φροντίδα Ηλικιωμένων
Η ανάγκες για φροντίδα/εξυπηρέτηση ηλικιωμένων είναι ένα από τα αποτελέσματα της σύγχρονης πραγματικότητας. Όταν το ζευγάρι πρέπει να δουλεύει, κάποιος πρέπει να φροντίσει τους μεγαλύτερους. Από απλές υπηρεσίες νοσοκόμων, έως φροντίδα για το φαγητό, την φροντίδα των ρούχων, τις υπηρεσίας delivery των super market, το καθάρισμα του σπιτιού έως το άνοιγμα του δικού σας «σπιτιού φροντίδας ηλικιωμένων» υπάρχουν δεκάδες εξειδικευμένες ανάγκες που ζητούν λύσεις.
8. Προϊόντα Θέρμανσης-Ψύξης
Όλες οι κυβερνήσεις σταδιακά δίνουν κίνητρα για τεχνολογικά και περιβαλλοντικά προηγμένες λύσεις σε συστήματα ψύξης και θέρμανσης. Η εγκατάσταση μιας αντλίας θερμότητας ή ενός πράσινου κλιματιστικού στο σπίτι όχι μόνο εξοικονομεί χρήματα μακροπρόθεσμα αλλά σας δίνει και επιστροφές ή μείωση φόρων.
Οι μικρές επιχειρήσεις που κάνουν τις εγκαταστάσεις, την ρύθμιση ή την συντήρηση τέτοιων προϊόντων σίγουρα θα αναπτυχθούν.
9. Κοινωνική δικτύωση και επιχειρήσεις
Πελάτες, πιθανοί πελάτες, συνεργάτες και καταναλωτές ανταλλάσσουν γνώμες, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και βαθμολογούν προϊόντα και υπηρεσίες στα ιντερνετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter. Εσείς τους ακούτε;
Η χρήση των συστημάτων αυτών για την προβολή της επιχείρησης σας είναι πλέον απαραίτητη. Προσφέροντας υπηρεσίες μέσω των δικτύων Social Media Marketing είναι μια άριστη εμπορική ευκαιρία για το μέλλον.
10. Υπηρεσίες Επισκευών
Όσο διαρκεί η οικονομική κρίση τόσο οι άνθρωποι θα προσπαθούν να κάνουν οικονομίες επιδιορθώνοντας παρά αγοράζοντας. Αυτό δημιουργεί ξανά ευκαιρίες για τσαγκάρηδες, ξυλουργούς, μηχανουργεία, επιδιορθώσεις & προσαρμογές ρούχων, αναπαλαιώσεις επίπλων και άλλα πολλά. Εάν οι υπηρεσίες αυτές ενσωματώσουν και προστιθέμενη αξία όπως δωρεάν παραλαβή/παράδοση, branding, online ή τηλε-ενημέρωση τότε ξεφεύγουν από τον ανταγωνισμό.
http://ergasia.blogspot.com