Από πλευράς κινητήριων συνόλων, από το λανσάρισμα του μοντέλου διαθέσιμος θα είναι ένας νέος, 3κύλινδρος για την περίσταση κινητήρας, με χωρητικότητα 1.000 κ.εκ., ο οποίος θα αποδίδει 60 ίππους. Μάλιστα, η γερμανική εταιρεία φαίνεται να έχει προ καιρού απορρίψει το «σενάριο» να τοποθετήσει στο νέο Up έναν 2κύλινδρο κινητήρα, αντίστοιχο με τον υπερτροφοδοτούμενο TwinAir της Fiat, καθώς, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας, τα οφέλη που μια τέτοια διάταξη προσφέρει, σε σχέση με τα υπάρχοντα 3κύλινδρα σύνολα, κυρίως στον τομέα της κατανάλωσης, δεν είναι ικανά ώστε να αντισταθμίσουν το επιπλέον κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση, μετά τον νέο 1.000άρη κινητήρα, τη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών θα συμπληρώνει ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1,2 TSI κινητήρας, ο οποίος θα αποδίδει 86 ίππους. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα μπορεί να εγκατασταθεί και ένας 3κύλινδρος ντίζελ, με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και απόδοση 75 ίππων.
΅Έναν περίπου χρόνο μετά το επίσημο ντεμπούτο του 2θυρου αυτού «μικρού», οι Γερμανοί σχεδιάζουν να παρουσιάσουν την 4θυρη παραλλαγή του, η οποία θα διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερο συνολικό μήκος και –κατά πάσα πιθανότητα- την ονομασία Lupo. Αξίζει να προσθέσουμε πως ήδη η εταιρεία ετοιμάζεται πυρετωδώς, ούτως ώστε και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος να διαθέτουν την ηλεκτρική τους παραλλαγή, ακολουθώντας τα πρότυπα που χάραξε το… πρωτότυπο e-Up του 2009.