tromaktiko: Εχοντας επιχείριση, το κράτος με το 30% φορολογία είναι ουσιαστικά συνέταιρος

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Εχοντας επιχείριση, το κράτος με το 30% φορολογία είναι ουσιαστικά συνέταιρος



Αναφορικά με την περαίωση, πιστεύω ότι ήταν μεγάλο λάθος της κυβέρνηση
Εχοντας επιχείριση, το κράτος με το 30% φορολογία είναι ουσιαστικά συνέταιρος - και μεγαλομέτοχος.

Κερδίσω δεν κερδίσω, εισπράξω δεν εισπράξω, ερχεται "ο συνέταιρος" και μου ζητάει το 30% και επειδή ζορίζεται και αλλο 80% προκαταβολή για το νέο χρόνο.
Τώρα, θυμήθηκε ο συνέταιρος μου ότι εχει το δικαίωμα να έρθει να με ελένξει και μου λέει για να μην έρθω πλήρωσε μου τόσα.
Μα αν δεν εχω κλέψει, λογικό δεν είναι να του πω ελα και ελενξε με οποτε θες?
Η περαιωση ειναι ενα μεγαλο δωρο προς τους παρανομους γιατι με αυτο το τροπο κερδιζουν παραταση χρονου για τις παρανομιες τους τη στιγμη που η χωρα δεν εχει χρονο για χασιμο....

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!