Ομοσπονδία με 11 ψήφους υπέρ, έναντι 4 κατά.
Η απεργία περιλαμβάνει τις κατηγορίες πλοίων για τις οποίες εκκρεμεί η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας και είναι τα ακτοπλοϊκά επιβατηγά οχηματαγωγά, τα μεσογειακά φορτηγά
Με ενδιαφέρον αναμένεται η αντίδραση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, δεδομένου ότι ο υπουργός Γιάννης Διαμαντίδης έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο της πολιτικής επιστράτευσης.
Μιλώντας στο BHMA 99,5 ο κ.Διαμαντίδης δήλωσε πως «το κράτος δεν θα αφήσει την πατρίδα μας κομμένη στα δύο» και πως «όλα τα ενδεχόμενα για την αντιμετώπιση του προβλήματος είναι ανοιχτά», αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί πως ένας τρόπος είναι και η επιστράτευση.
Ο κ. Διαμαντίδης σημείωσε, πάντως, πως είναι αδιανόητο να έχει κοπεί στα δύο η Ελλάδα και να μην διακινούνται προϊόντα, λόγω της διεκδίκησης αύξησης στους μισθούς των ναυτεργατών, την ώρα που «άλλοι δεν παίρνουν καθόλου αυξήσεις».
Η απεργία περιλαμβάνει τις κατηγορίες πλοίων για τις οποίες εκκρεμεί η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας και είναι τα ακτοπλοϊκά επιβατηγά οχηματαγωγά, τα μεσογειακά φορτηγά
Με ενδιαφέρον αναμένεται η αντίδραση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, δεδομένου ότι ο υπουργός Γιάννης Διαμαντίδης έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο της πολιτικής επιστράτευσης.
Μιλώντας στο BHMA 99,5 ο κ.Διαμαντίδης δήλωσε πως «το κράτος δεν θα αφήσει την πατρίδα μας κομμένη στα δύο» και πως «όλα τα ενδεχόμενα για την αντιμετώπιση του προβλήματος είναι ανοιχτά», αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί πως ένας τρόπος είναι και η επιστράτευση.
Ο κ. Διαμαντίδης σημείωσε, πάντως, πως είναι αδιανόητο να έχει κοπεί στα δύο η Ελλάδα και να μην διακινούνται προϊόντα, λόγω της διεκδίκησης αύξησης στους μισθούς των ναυτεργατών, την ώρα που «άλλοι δεν παίρνουν καθόλου αυξήσεις».
in.gr