tromaktiko: Περαίωση σε απολυμένη συμβασιούχο δημοσίου των 600 ευρώ!!

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Περαίωση σε απολυμένη συμβασιούχο δημοσίου των 600 ευρώ!!



Έργάζομαι/ομουν επί 7 χρόνια και 3 μήνες στην Νομαρχία Ανατολικής Αττικής με συμβάσεις έργου(μπλοκάκι/ΤΕΒΕ/ΟΑΕΕ μέχρι και την 29η Οκτ 2010.
Τώρα που οι Νομαρχίες καταργούνται μένω άνεργη παρόλο που η υπηρεσία μου αναγνωρίζει ότι καλύπτω πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Το μηνιαίο μου εισόδημα ήταν 600 ευρώ εφόσον μου παρακρατούσαν φόρο εισοδήματος 20% έφτασα να πληρώνω ΤΕΒΕ 614 το δίμηνο και Επαγγελματικό Επιμελητήριο κά8ε χρόνο γιά το μαγαζί που δεν έχω!!.Φυσικά Δεν δικαιούμαι καν Ταμείο Ανεργίας αφού λογίζομαι ως επιτηδευματίας,ποτέ δεν πήρα Δώρα χριστουγέννων κλπ.ούτε καν 1 μήνα άδειας τον χρόνο!Το κερασάκι στην τούρτα...η Εφορία μου έστειλε Περαίωση!!!!Για το 2009 και 2010 πρέπει να πληρώνω 500 ευρώ!!! ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!