δημιουργήσει ασφυκτική κατάσταση, σημειώνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπεραστικών Λεωφορείων Σοφ.Φάτσιος.
Μιλώντας στο Βήμα του Σαββάτου, προσθέτει ότι οι αυτοκινητιστές είναι υποχρεωμένοι να ζητήσουν αυξήσεις 5%-7% στα τιμολόγια με το νέο χρόνο.
Ο κ. Φάτσιος αναφέρεται επίσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με πιο σημαντικά τη διενέργεια ζημιογόνων ενδονομαρχιακών υποχρεωτικών δρομολογίων χωρίς καμία αντισταθμιστική καταβολή και την υποχρέωση μεταφοράς κοινωνικών ομάδων με μειωμένο εισιτήριο χωρίς αποζημίωση από την Πολιτεία.
Σχετικά με τους σταθμούς των ΚΤΕΛ στην Αττική, ο ίδιος υπενθυμίζει ότι εδώ και μία 5ετία υπάρχει μελέτη του ΕΜΠ για τον νέο σταθμό στην του Ελαιώνα του Δήμου Αιγάλεω.
«Τόσο η Ομοσπονδία μας όσο και το κατ' εξοχήν αρμόδιο όργανο του σταθμού (ΚΣΑΥΛΕ ΣΥΝΠΕ) επανειλημμένα έχουν καταστήσει γνωστή την αναγκαιότητα δημιουργίας του ως άνω έργου και έχουν προβεί σε ανάλογες προτάσεις, πλην όμως ως σήμερα δεν έχει δρομολογηθεί καμία διαδικασία από τα αρμόδια υπουργεία.
» Την ίδια ώρα υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να φτιάξουν τους σταθμούς με αυτοχρηματοδότηση» καταλήγει
Μιλώντας στο Βήμα του Σαββάτου, προσθέτει ότι οι αυτοκινητιστές είναι υποχρεωμένοι να ζητήσουν αυξήσεις 5%-7% στα τιμολόγια με το νέο χρόνο.
Ο κ. Φάτσιος αναφέρεται επίσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με πιο σημαντικά τη διενέργεια ζημιογόνων ενδονομαρχιακών υποχρεωτικών δρομολογίων χωρίς καμία αντισταθμιστική καταβολή και την υποχρέωση μεταφοράς κοινωνικών ομάδων με μειωμένο εισιτήριο χωρίς αποζημίωση από την Πολιτεία.
Σχετικά με τους σταθμούς των ΚΤΕΛ στην Αττική, ο ίδιος υπενθυμίζει ότι εδώ και μία 5ετία υπάρχει μελέτη του ΕΜΠ για τον νέο σταθμό στην του Ελαιώνα του Δήμου Αιγάλεω.
«Τόσο η Ομοσπονδία μας όσο και το κατ' εξοχήν αρμόδιο όργανο του σταθμού (ΚΣΑΥΛΕ ΣΥΝΠΕ) επανειλημμένα έχουν καταστήσει γνωστή την αναγκαιότητα δημιουργίας του ως άνω έργου και έχουν προβεί σε ανάλογες προτάσεις, πλην όμως ως σήμερα δεν έχει δρομολογηθεί καμία διαδικασία από τα αρμόδια υπουργεία.
» Την ίδια ώρα υπάρχει ενδιαφέρον από μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να φτιάξουν τους σταθμούς με αυτοχρηματοδότηση» καταλήγει
in.gr